Sofabord og skænk sælges - "mørk Balitræ"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
17. oktober 2010

Piva

Pixi skriver:

Jeg er ellers meget interesseret, men gemalen, er ikke helt med på den.. pris, kørsel frem og tilbage osv som mænd nu er.. så desværre.. men håber du får det solgt

øvøv havde ellers håbet på en handel:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Pixi

Piva skriver:

øvøv havde ellers håbet på en handel:-)

Desværre.. Jg er bare helt vild med den.. Men kan jo også godt se, det løber op, når der skal trailer til, turen op og hjem også

Anmeld

18. oktober 2010

BabyStella!

Hej

Nej har ikke solgt møbler:-) vil du købe skænken?  Du skal dog selv hente i aalborg - er ikke lige sådan at sende:-)

Pia

Heller ikke noget problem, hvis det er. Kan se du vil ha´ 700 kr. for den - du går ikke længere ned?

Anmeld

18. oktober 2010

Piva

BabyStella! skriver:

Heller ikke noget problem, hvis det er. Kan se du vil ha´ 700 kr. for den - du går ikke længere ned?

ej synes det er en hel fair pris - har jo kostet noget mere

Anmeld

18. oktober 2010

AnnePedersen

jeg vil meget gerne vide målene på sofabordet, da den skal passe ind til vores sofa som er meget stor....

og jeg vil også gerne se spisebordet....... og have målene derpå og om der er plader med til

vi er nemlig ved at skifte møbler ud men det skal være de rette.... men synes den skænl bare er flot

kørsel er ikke et problem for os hvis det også er den rette pris

hilsen anne lise

Anmeld

18. oktober 2010

Piva

AnnePedersen skriver:

jeg vil meget gerne vide målene på sofabordet, da den skal passe ind til vores sofa som er meget stor....

og jeg vil også gerne se spisebordet....... og have målene derpå og om der er plader med til

vi er nemlig ved at skifte møbler ud men det skal være de rette.... men synes den skænl bare er flot

kørsel er ikke et problem for os hvis det også er den rette pris

hilsen anne lise

hej

sofabordsmål:

119 cm lang, 80 cm bred og 49 cm høj. Har ikke taget billede af spisebord endnu - men skal nok gøre det i morgen:-)

Pia

Anmeld

22. oktober 2010

Piva

Piva skriver:

hej

sofabordsmål:

119 cm lang, 80 cm bred og 49 cm høj. Har ikke taget billede af spisebord endnu - men skal nok gøre det i morgen:-)

Pia

SOLGT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.