cammai skriver:
Hej med jer.
Jeg er ny herinde og vil gerne høre om der er nogle af jer der har erfaringer med bailine? Jeg har efter 3 fødsler mindst 10 kilo for meget på min krop, og desværre sidder mange af dem på mine hofter og lår. Jeg er gået i gang med at gå hos ww, men ved af erfaring at kiloerne på hofter og lår er meget svære at komme af med. Jeg føler mig fristet af at forsøge med bailine som jo lover cmtab. Er der nogle her der har prøvet det?
Hejsa og velkommen til ;)
Min mor er 58 år og har på 8 uger tabt 10 kg ved Bailine og der var og er ingen snyd indblandet her overhovedet. Min mor har "bare" fuldt deres program 110%. Det er vildt dyrt at følge og derfor ville hun ikke synde og snyde - det er spild af hendes penge og Bailines tid.....
Jeg har for sjov fuldt en del af deres program - en udrensningskur, hvor man i 3 dage lever meget strengt af grøntsager og MASSER af vand. Det er vildt hårdt; men SÅ effektivt især hvis man har været i byen og været en anelse for ligeglad. Så har jeg er efter 3 dage min. tabt 1,7 kg og man tager ikke det hele på igen, når man hopper tilbage i den "normale" kur/kostomlægning. Synes dog 3 dage er lige i overkanten så jeg tager 1 hel dag af og til efter denne udrensningsmetode og der ryger gerne 1 kg af og nej jeg tager det ikke på igen, trods jeg spiser normalt dagen efter.
Hvis det er noget for dig synes jeg du skal kontakte dem og få en snak og høre hvad de har at sige, så kan du jo derfra beslutte dig for om det skal være det :)
Ellers har jeg haft stor succes med De Danske Vægtkonsulenter og Slankedoktor.dk Det er 2 forskellige kure; men begge er effektive, hvis man er motiveret og vil de overflødige kg til livs. Lige nu har jeg ferie og vægten lever sit eget liv; men fra på tirsdag er det op på hesten 110% igen og leve efter min Slankedoktor.dk kostplan. Det virker og det VED jeg ;)
Knus Luise
Anmeld