Matador

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

265 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. august 2008

Stumpen

Er I også syge med den serie??

Jeg kan den forlæns og baglæns.. Tror at jeg har set den serie en million-milliart gange :P
Jeg har set den fra jeg var bette og synes man bliver ved med at se nye ting i serien jo ældre og mere erfaren man bliver..
(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2008

Heidimed lea

ja den kører også herhemme, altså kun mig.... lars synes det er noget fis især en lørdag aften,, så han fordufter til computeren:'(

Anmeld

3. august 2008

Stumpen

Sådan har Karsten det også.. "Det er noget gammelt møj" mener han..
Jeg kan godt lide at se de danske serier som krønikken og rejseholdet også.. Enten til at falde i søvn til om aftenen eller når jeg sidder og laver skrapbøger, så er det så dejligt med noget kørende i baggrunden som du forstår. Samt at man kan være væk i sie tanker (jo det kan altså godt lade sig gøre :P)og vende tilbage igen uden at der er sket den store skade...

Anmeld

3. august 2008

st

Jeg er altså også vild med matador, og jeg har det lige som dig Anja. Jeg synes jeg forstår og ser noget nyt hver gang jeg tager mit vinter marathon. Det plejer at være en tradition når dagene bliver mørkere, så tager jeg et maraton med matador over 3-4 dage. Det lykkedes dog mindre godt sidste år, da Mads ikke synes der var meget spændende i den serie. :)

Vi har serien på dvd, så den er altid tilgængelig.

Men jeg er pjattet med den. No doubt....

Maude. :D

Anmeld

3. august 2008

Stumpen

Jeg kan ikke nøjes med et vinter maraton... Ej, det er blevet bedre (vil nogen sige :)) men jeg vil skyde på at jeg ser serien et par gange om året, men nok ikke som maraton, men over en måneds tid alt efter hvordan jeg ser den...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.