Tillykke med dagen, Macrolf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2010

..

Tusind tak

Jeg har haft en dejlig dag, har stået i køkkenet det meste af dagen og har kreeret hjemmelavede flødeboller, stor kage med chokolade & bananbunde lagt sammen med daimcreme, boller og snegle.

Jeg er blevet fejret i stor stil og har fået en Kidchenaid maskine, mascara, en masse lækre magrethe-skåle, kagefad, dejskabere, penge og ikke mindst gavekort til pasning af ungerne i en weekend så vi kan komme afsted på tur som vi har havekort til.

Nu vil jeg gå i seng efter en dejlig dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

linemus

Stort tillykke med fødselsdagen, Rikke Det lyder som en rigtig skøn dag, du har haft dig.

Er det sådan en mmf-kage, du har lavet? For så ska' vi da se?

Ih, jeg fik også en kitchen-aid køkkenmaskine i fødselsdagsgave, og nu har jeg haft min debut med den, og jeg kan godt sige dig - jeg er dybt forelsket

Knus Line

Anmeld

18. oktober 2010

..

linemus skriver:

Stort tillykke med fødselsdagen, Rikke Det lyder som en rigtig skøn dag, du har haft dig.

Er det sådan en mmf-kage, du har lavet? For så ska' vi da se?

Ih, jeg fik også en kitchen-aid køkkenmaskine i fødselsdagsgave, og nu har jeg haft min debut med den, og jeg kan godt sige dig - jeg er dybt forelsket

Knus Line

Ja, det var en kage med fondant jeg lavede, den var rigtigt flot når jeg selv skal sige det, men glemte at tage billeder

Jeg brugte også min maskine igår, jeg er allerede vild med den, skal have købt den dims man kan sætte til så den kan snitte grøntsager - det lyder super smart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.