TIl jer som skulle hjem fra hospitalet.. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. oktober 2010

Lillefe

Bare nysgerrig.. hvad havde i baby med hjem i ?? går ud fra i var i bil?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2010

L.J.L

Vi havde ham i en rømer babysafe autostol i bilen

Anmeld

17. oktober 2010

Mie A

De to første i lift - den 3. i autostol.

Anmeld

17. oktober 2010

Lillefe

Vi havde ham i en rømer babysafe autostol i bilen

ok sådan en hvor barnet kan ligge eller bare en alm ?  Vi bor nemlig 15 fra hospitalet.. og havde først tænkt at vi bare skulle have ham med hjem i vores Autostol, da jeg mener at have læst at nyfødte bare ikke måtte være i den over en time...men så spurgte min mor om vi skulle ham med hjem i liften osv.. og det er jo lidt svært når man ikke har sådan en sele halløj..

Anmeld

17. oktober 2010

Lillefe

Mie A skriver:

De to første i lift - den 3. i autostol.

ok

Anmeld

17. oktober 2010

Ann.

Perl skriver:

ok sådan en hvor barnet kan ligge eller bare en alm ?  Vi bor nemlig 15 fra hospitalet.. og havde først tænkt at vi bare skulle have ham med hjem i vores Autostol, da jeg mener at have læst at nyfødte bare ikke måtte være i den over en time...men så spurgte min mor om vi skulle ham med hjem i liften osv.. og det er jo lidt svært når man ikke har sådan en sele halløj..

En autostol - som er det mest sikre.

Anmeld

17. oktober 2010

Mie A

Perl skriver:

ok

Autostol er meget mere sikker en liften - så den ville jeg vælge hvis jeg var dig.

Havde jeg haft lidt mere viden med mine 2 første, så havde vi aldrig brugt liften til dem.

Anmeld

17. oktober 2010

Lillefe

Mie A skriver:

Autostol er meget mere sikker en liften - så den ville jeg vælge hvis jeg var dig.

Havde jeg haft lidt mere viden med mine 2 første, så havde vi aldrig brugt liften til dem.

ok tak det var også det jeg tænkte

Anmeld

17. oktober 2010

h_bernie

En Rømer autostol. Og uhh nu skal den snart i brug igen til en tur hjem fra hospitalet med lillesøsteren.

Anmeld

17. oktober 2010

piadas

Vi havde også de to første med hjem i liften, men denne gang bliver det også autostolen - og vi har 45 minutters kørsel til Viborg, hvor jeg skal føde. Men der er jo ingen vej udenom - vi skal jo have fragtet prinsessen hjem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.