Randers piger :) hvor mange går hjemme ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.604 visninger
27 svar
0 synes godt om
17. oktober 2010

mortilflere

Jeg kunne godt bruge nogen til at mødes over en kop cola /vand , i kan drikke hv<d i vil

Enten til en center tur eller hjemme hos en af jer om formiddagen (jeg køre efter Alberte kl 13.30 ) 

Nogen der er intresseret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2010

Mutti2

mortilflere skriver:

Jeg kunne godt bruge nogen til at mødes over en kop cola /vand , i kan drikke hv<d i vil

Enten til en center tur eller hjemme hos en af jer om formiddagen (jeg køre efter Alberte kl 13.30 ) 

Nogen der er intresseret

Ihh.... Jeg går ikke hjemme

Men når jeg flytter til Randers inden for de næste 3 mdr, er jeg da klart med på en center tur eller andet

Knus

Anmeld

17. oktober 2010

mortilflere

Milla-Victoria's mor skriver:

Ihh.... Jeg går ikke hjemme

Men når jeg flytter til Randers inden for de næste 3 mdr, er jeg da klart med på en center tur eller andet

Knus

Fedt

Jeg kan bare ikke i weekender der er sg for mange ting med ungerne

Anmeld

17. oktober 2010

Laulund87

Jeg er en Randers pige og er klart med på noget

Ved dog ikke hvor længe jeg går hjemme endnu..

Anmeld

17. oktober 2010

Ayasmor

Jeg går ikke hjemme, men studerer. Dette betyder at jeg har nogle ugentlige studiefrie dage hvor jeg da helt sikkert er med på en kop kaffe eller centertur..

Anmeld

17. oktober 2010

mortilflere

Ayasmor skriver:

Jeg går ikke hjemme, men studerer. Dette betyder at jeg har nogle ugentlige studiefrie dage hvor jeg da helt sikkert er med på en kop kaffe eller centertur..

Fedt , den eneste dag jeg ik kan er mandag og tirsdag , Alberte har fri mandag og tirsdag rider jeg

Anmeld

17. oktober 2010

Fam. Madsen

Jeg bor tæt på rds. men går dog ikke hjemme men har op til flere fridage i hverdagene da jeg arbejder om aftenen så jeg er også med på og mødes i centeret. 

Anmeld

17. oktober 2010

Ayasmor

mortilflere skriver:

Fedt , den eneste dag jeg ik kan er mandag og tirsdag , Alberte har fri mandag og tirsdag rider jeg

super.. jamen mine dage ligger forskelligt fra uge til uge, men det burde være muligt at finde en af de øvrige dage..

Anmeld

17. oktober 2010

Corn

Jeg er da på barsel lidt endnu (starter job den 16. maj 2011)

Og regner altså mig selv om som Rds-pige, selvom jeg nu bor på Djursland. Centerture og kaffedrikning er jeg klar på. Dog heller ikke i weekender og eftermiddage, der er tiden de store ungers

Anmeld

17. oktober 2010

mortilflere

fEDT  

HVAD KAN I , I UGE 43

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.