Vægtvogterne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

696 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. oktober 2010

Shibby

Den 19 skal jeg til mit allerførste møde..Jeg har sommerfugle i maven! Nogen med erfarringer eller andre fra amager/kbh der starter op på Tingvej den 19 Oktober?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

gruener

Shibby skriver:

Den 19 skal jeg til mit allerførste møde..Jeg har sommerfugle i maven! Nogen med erfarringer eller andre fra amager/kbh der starter op på Tingvej den 19 Oktober?

Lyder spændene  Har du prøvet det før?

Jeg er lige startet op for mig selv herhjemme... Tabte mig 35 kilo med dem for 5 år siden.. Nu har jeg lige født, så der er lige en masse kilo der skal af... IGEN!!! Øv bøv!

Kram Sara

Anmeld

16. oktober 2010

TineA

Jeg har også fulgt deres program, det var ret så forvirrende til start - deres POINT-system kan godt være lidt besværligt til start, men når først man lige er inde i det, så kører det bare
Jeg smed 5 kg på 4-5 uger ! Held og lykke med det

Anmeld

16. oktober 2010

TineA

Jeg har også fulgt deres program, det var ret så forvirrende til start - deres POINT-system kan godt være lidt besværligt til start, men når først man lige er inde i det, så kører det bare
Jeg smed 5 kg på 4-5 uger ! Held og lykke med det

Anmeld

17. oktober 2010

Shibby

åh ja hvor dejligt at høre! Jeg har prøvet snart alt og er virkelig ved at opgive! Ringede så til dem i går og sagde bla bla,så svarede hun,-Kom da frisk den 19 til et møde og se hvad du går ind til Kaay..cool nok.. Det prøver jeg!!

Skal smide 23 kg Virker mega uoverskueligt ;(

Men så er det godt med solstrålehistorier!

Anmeld

17. oktober 2010

ZamanogDania

Ej du må gerne komme med en opdate. Jeg vil nemlig gerne tabe, men ved ikke om de er gode.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.