Ham-madsen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. august 2008

Stumpen

Hvordan går det egentlig med hans søvn? Vågner han stadig skrigende op, så I ikke kan komme i kontakt med ham??
(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2008

st

Hej Anja.

Nej det var heldigvis kun en kortere periode det stod på. Men det var hårdt som bare pokker. Han fik også turene i løbet af dagen, så vi blev enige m, at det måtte være frustration/manglende sprog/hysteri/afprøvning af mor og fars grænser eller sådan noget. Det har heldigvis ikke været i lang tid.

Hvordan gik jeres tur til Haunstrup? Jeg har hørt nogen delte meninger om det fra venner her den sidste tid. Hvad synes I om det?

st.

Anmeld

3. august 2008

Stumpen

Jeg synes godt om Haunstrup..
De tre andre i min gamle mødregruppe ( mere eller mindre snobber fra det højere borgerskab (vi er vel i korsbæk:P)-ej vil ikke generalisere nogen, men de var bare et andet sted i livet end mig, men søde tøzer) Men altså de kunne ikke lide haunstrup, de mente at dyrerne lider derude i deres små bure....

Haunstrup er ikke endvidere fancy og man kan godt se at det er familieeget, men der er hyggeligt og der er plads til alle.. Det er ikke sidste år at vi har årskort derudtil og slet ikke til 200 kr ;)
(H)

Anmeld

3. august 2008

Stumpen

st skriver:

Hej Anja.

Nej det var heldigvis kun en kortere periode det stod på. Men det var hårdt som bare pokker. Han fik også turene i løbet af dagen, så vi blev enige m, at det måtte være frustration/manglende sprog/hysteri/afprøvning af mor og fars grænser eller sådan noget. Det har heldigvis ikke været i lang tid.

Hvordan gik jeres tur til Haunstrup? Jeg har hørt nogen delte meninger om det fra venner her den sidste tid. Hvad synes I om det?

st.

Hov forresten fik da slet ikke skrevet at det lyder godt at madsen nu er ovre det... Som jeg skrev dengang så lider min niece jo af søvnskræk, men de har fået det miindsket ved at de vækker hende 1½ time efter hun er faldet i søvn.. Hun lægger sig til at sove med det samme igen, men hun har ikke de skrigeture mere midt om natten..
(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.