Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Noneother skriver: Hvor tung er FOR tung?
Hvor tung er FOR tung?
altså hvad max kg er? 11 kg.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja_4000 skriver: Ja , jeg mangler også en skråstol :bJeg har set den "live" i en babysam eller sådan noget .. Men der var jo ikke noget barn i (; Skal lige snakke med kæresten om det .. Så kan du lige holde den en dag eller to ? (:
Ja , jeg mangler også en skråstol :bJeg har set den "live" i en babysam eller sådan noget .. Men der var jo ikke noget barn i (;
Skal lige snakke med kæresten om det .. Så kan du lige holde den en dag eller to ? (:
du skriver bare
Malousen skriver: du skriver bare
Men har du også en skråstol du vil af med , eller ? :p
Maja_4000 skriver: Men har du også en skråstol du vil af med , eller ? :p
ja da en billig en 75 kr ligesom billedet bare uden bøjle.
Malousen skriver: altså hvad max kg er? 11 kg.
Aahh æv. Vi er allerede på 8 and counting.. Så det lige sent nok at anskaffe. Held og lykke med salget.
Malousen skriver: ja da en billig en 75 kr ligesom billedet bare uden bøjle.
Så springer jeg over :b Vil gerne have en med bøjle .. Og i "pigefarver" (;
Noneother skriver: Aahh æv. Vi er allerede på 8 and counting.. Så det lige sent nok at anskaffe. Held og lykke med salget.
JA her gik det også stærkt tilsidst.. ÆV! For hun elsker gyngen. Sidder i den hver dag.
Maja_4000 skriver: Så springer jeg over :b Vil gerne have en med bøjle .. Og i "pigefarver" (;
hihi helt iorden. Det er dog ikke sikkert at baby vil side i sådan en skråstol. Det gad Malou i hvert fald ikke.
Solgt på trendsales!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128