Fuld narkose:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.370 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. oktober 2010

regalprime

Vores lille pige har problemer med at komme af med det, og når hun så gør er det lige så tynd som vand!!! Så vi skal til Odense og hun skal have en kikkert operation i måsen. Hun er kun 10 uger nu, til den tid er hun ca 13 uger. Jeg er MEGET nervøs for dette, tanken om at hun skal i fuld narkose, og hvad nu hvis de ikke finder ud af hvad der er galt med hende

Ej er så ked af det, og så MANGE tanker for gennem mit hovede!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

Trolde_mor

Aww føler virkelig med dig.. Har desværre ikke nogen erfaringer jeg kan berolige med.

Men jeg sender en stor krammer..

Anmeld

16. oktober 2010

Dot D

Du  får da lige et lille også kan jeg kun fortælle om, min egen oplevelse af en gang fuld narkose. Sophus blev født den 23. marts og den 13. maj blev han lagt i fuld narkose, da han skulle opereres akut for brok. Det gik rigtigt godt, jeg blev ført til opvågningen, da han var færdig og var hos ham, da han vågnede, så jeg kunne amme og trøste. Han kom sig ret hurtigt over narkosen(som jeg husker det nu) og der har ikke været noget siden, så jeg håber selvfølgeligt for dig, at det går lige så let.  for det

Anmeld

16. oktober 2010

Mor til Frederic og Freya

Det er aldrig sjovt som for forældre at lægge sit barn på operations bordet.. Man vænner sig aldrig til det, men de folk der lægger dem til at sove er dybt profesionelle og ved hvad de gør...

Frederic var 5 uger da han kom akut under kniven i 6½ time. En søndag aften og vi lagde ham selv på operations bordet små 2 timer efter vi var ank. 

Anmeld

16. oktober 2010

regalprime

Mor til Frederic skriver:

Det er aldrig sjovt som for forældre at lægge sit barn på operations bordet.. Man vænner sig aldrig til det, men de folk der lægger dem til at sove er dybt profesionelle og ved hvad de gør...

Frederic var 5 uger da han kom akut under kniven i 6½ time. En søndag aften og vi lagde ham selv på operations bordet små 2 timer efter vi var ank. 

Jeg ved selvfølgelig de er super dygtige og pro, men sys godt nok det er en rigtig svær tanke

Anmeld

16. oktober 2010

regalprime

Dot D skriver:

Du  får da lige et lille også kan jeg kun fortælle om, min egen oplevelse af en gang fuld narkose. Sophus blev født den 23. marts og den 13. maj blev han lagt i fuld narkose, da han skulle opereres akut for brok. Det gik rigtigt godt, jeg blev ført til opvågningen, da han var færdig og var hos ham, da han vågnede, så jeg kunne amme og trøste. Han kom sig ret hurtigt over narkosen(som jeg husker det nu) og der har ikke været noget siden, så jeg håber selvfølgeligt for dig, at det går lige så let.  for det

Mange tak Det skal helt sikkert nok gå godt, men er bare så nervøs og kan ikk rigtig klare tanken om det Men det går vel over igen

Anmeld

16. oktober 2010

regalprime

Trolde_mor skriver:

Aww føler virkelig med dig.. Har desværre ikke nogen erfaringer jeg kan berolige med.

Men jeg sender en stor krammer..

Mange tak

Anmeld

18. oktober 2010

NoName

Det skal nok gå godt.... men jeg kan sagtens følge dig, alle mine tanker går til søde Sissel, når i skal afsted... Det er jo endnu mere synd for hende at hun ikke kan komme af med det...Så må vi håbe at de finder ud af hvad der er galt så hun kan få normal afføring den lille smuksak...

Anmeld

18. oktober 2010

regalprime

Tak søde. Ja det bliver godt at få en afklaring på det, men hold op en masse trælse tanker der kan komme!!! Men de er jo så dygtige derover at det ikk burde være et problem, men lidt bange er man vel altid

Hvorfor lægger du ikk flere billeder ind på baby??

Anmeld

18. oktober 2010

NoName

regalprime skriver:

Tak søde. Ja det bliver godt at få en afklaring på det, men hold op en masse trælse tanker der kan komme!!! Men de er jo så dygtige derover at det ikk burde være et problem, men lidt bange er man vel altid

Hvorfor lægger du ikk flere billeder ind på baby??

længere historie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.