Kære Neta-pigen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. august 2008

st

Stort tillykke med jeres bryllupsdag. Jeg håber I får en hyggelig aften i aften.

Knus st

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2008

Smølf

Hej st,

Det var sødt af dig at huske det:). Det er egentlig først i morgen, men vi kunne få pasning til den lille idag. Så i dag bliver den fejret med middag på lækker restaurant:D.

(H) Neta -1 års bryllupsdag i morgen

http://www.facebook.com/photo.php?pid=31565193&op= 1&view=all&subj=666502742&id=19511603#pid=31565192 &id=19511603

Jeg kan ikke finde ud af at indsætte billeder(?). Men her er et link til hvor fine vi så ud for 1 år siden.

Anmeld

3. august 2008

Stumpen

Jeg kan ikke se den.. Jeg er godt nok på fb, men vi er vist ikke venner derinde, og så er den jo lukket for offentlig forum....
Kan du ellers ikke smide det flotte billede ind i dit album??? :D
(H)

Anmeld

3. august 2008

st

Jeg var heller ikke veninde, men kunne godt logge ind og se billedet. Jeg har dog sendt en anmodning til hende nu. Var ikke klar over hun også var derinde. Det er måske nærmere et spørgsmål om hvem der IKKE derinde.
De feste af dem jeg kender har en profil derinde.

Neta, du var bare en smuk brud. :)

st.

Anmeld

3. august 2008

Stumpen

tjekker lige senere så, men lige nu skal jeg se om jeg er blevet helt tabt herinde.. ;)

Anmeld

3. august 2008

st

Ja det går stærkt når man lige er væk i 2 minutter Hi Hi HI Hi HI ;)

Anmeld

3. august 2008

Stumpen

Ja det er skønt :P

Anmeld

3. august 2008

Stumpen

Men ja, ind i rytterstuen og op på hesten.. Nu er du jo fastansat og får jo en ordentlig barsel.. Heidi skal da ikke være den eneste med baby... ;)

Anmeld

3. august 2008

st

Ja det kan heller ikke vare længe inden jeg skal ind i ryttergården.

Jeppe gaber inde i stuen, og det frister altså noget at hoppe med ham op på hesten.

Anmeld

3. august 2008

Stumpen

Hov hov de der emner der har jeg faktisk sagt til vores kære doktor at jeg ikke tåler at høre :$:$ Husk på, jeg er jo ikk eså gammel ;);)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.