kan det være vandet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.054 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. oktober 2010

Lise 26

i morges da jeg vågnede, var mine trusser en smule våde. Det virkede ikke til at det var tis. så senre idag da jeg var på toilettet, var både trusser og bukser lidt våde. kan det var vandet der så småt er ved at gå?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

Risen

Lise 26 skriver:

i morges da jeg vågnede, var mine trusser en smule våde. Det virkede ikke til at det var tis. så senre idag da jeg var på toilettet, var både trusser og bukser lidt våde. kan det var vandet der så småt er ved at gå?

Det kan godt være synes du skal ringe ind til fødegangen og ihvert fald få et tjek

Anmeld

16. oktober 2010

LBK

Det kunne da bestemt godt lyde sådan...... De siger at man skal prøve at tage et bind i og er det vådt efter en time så er det vandet der siver...

Anmeld

16. oktober 2010

mamalicious

Lise 26 skriver:

lugt til det....

Fostervand lugter lidt "sødt"

Anmeld

16. oktober 2010

NoName

lugt til det....

Fostervand lugter lidt "sødt"

vil jeg også sige....lugt til det, det lugter sådan lidt sødt agtigt eller måske lidt af sæd

mit vand gik jo også selvom jeg ikke troede på at det var det.... men tøserne herinde fik mig overbevist og jeg ringede til FG og blev tjekket... og sørme om det ikke var vandet.......... dagen efter fik jeg (efter igangsættelse) en skøøøn datter.....

X-er fingre for dig og ønsker dig en super fødsel

Anmeld

16. oktober 2010

Rebecca86

hejsa

jeg vil bare lige hører om det så er farligt hvis vandet er gået og man ikke selv registrere at det er vandet som er gået, og man sammetid ingen veer får? er det farligt

Anmeld

16. oktober 2010

NoName

Rebecca86 skriver:

hejsa

jeg vil bare lige hører om det så er farligt hvis vandet er gået og man ikke selv registrere at det er vandet som er gået, og man sammetid ingen veer får? er det farligt

tjaaa der risiko for infektion...

Anmeld

17. oktober 2010

Lise 26

er glad for jeg ringede til jordemoderen i gåt aftes. Hun var ikke sikker på om det var vandet, men jeg er ved at åbne mig (0,5 cm i går aftes, som så kan gå i sig selv igen) og for en time siden gik slimproppen. så håber da det er ved at være op over, selvom det "kun" er uge 36, men hun sagde at det var helt fint...

for mig :-)

Anmeld

17. oktober 2010

NoName

Lise 26 skriver:

er glad for jeg ringede til jordemoderen i gåt aftes. Hun var ikke sikker på om det var vandet, men jeg er ved at åbne mig (0,5 cm i går aftes, som så kan gå i sig selv igen) og for en time siden gik slimproppen. så håber da det er ved at være op over, selvom det "kun" er uge 36, men hun sagde at det var helt fint...

for mig :-)

hepper på dig...

Anmeld

17. oktober 2010

smokin

Mit gik i en ordenlig skylle...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.