vedrørende bleer og stofbleer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

969 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. oktober 2010

dollygirl

jeg vil gerne vide om jeg skal have alm. bleer med på sygehuset selvom jeg har masser af stofbleer pakket ind?

Og hvordan bruger man sådan nogle stofbleer , synes det ligner bare en karklude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

lillepuler skriver:

jeg vil gerne vide om jeg skal have alm. bleer med på sygehuset selvom jeg har masser af stofbleer pakket ind?

altså de der stofbleer du taler om, er det dem der bare er hvide stykker stof?

jeg synes de er lidt upraktiske at bruge som bleer...

man kan købe andre former for stofbleer, der af design minder om engangsbleerne....

og ellers tror jeg nu nok de har bleer på hospitalet

Anmeld

16. oktober 2010

dollygirl

ja jeg havde fået dem til babyshower ..

Okay så de burde have bleer på hospitalet ... for en af mine veninder sagde man selv skal have bleer med ..

Anmeld

16. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

lillepuler skriver:

ja jeg havde fået dem til babyshower ..

Okay så de burde have bleer på hospitalet ... for en af mine veninder sagde man selv skal have bleer med ..

dem bruger du til at lægge mellem baby og puslepuden, til at tørre gylp væk, til at duppe baby med efter et bad, til snot og alt muligt andet...

men i gamle dage brugte man dem som bleer... det kan man da også stadig gøre....

du skal vel alligevel have bleer til hjemme brug, så kan du tage en håndfuld med på hospitalet

Anmeld

16. oktober 2010

dollygirl

okay så jeg skal lade de stofbleer/ karklude være derhjemme .. og tage 10 stk bleer med eller er det for lidt ?

Anmeld

16. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

lillepuler skriver:

okay så jeg skal lade de stofbleer/ karklude være derhjemme .. og tage 10 stk bleer med eller er det for lidt ?

hvor langt er du henne? har du flere JM besøg tilbage, for så ville jeg da spørge JM.... hun ved det... der er ingen grund til at tage nogen med hvis de har på sygehuset! :0)

Anmeld

16. oktober 2010

dollygirl

jeg er i uge 36+5 , har jm besøg på onsdag så vil jeg lige spørger hende . men tak for din tid

Anmeld

16. oktober 2010

Kløver

lillepuler skriver:

Hvis du er i tvivl om de har bleer på fødegangen, så tag ja en 10 stykker med, men tror nu det er nogt de har de fleste steder

jeg ville også tage nogle stofbleer med, ikke til brug som almindelige bleer, men til at tørre gylp væk, lægge på puslepude osv osv

Anmeld

16. oktober 2010

dollygirl

Jo tak for svaret ...

Anmeld

16. oktober 2010

Mor til prinsessen :-)

lillepuler skriver:

Jeg ville nok spørge fødeafdelingen(eller jordmor) Da det er forskelligt fra sygehus :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.