et spørgsmål mere om nat-amning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. oktober 2010

sus82

Jeg har en pige på 3 uger. Amningen går rigtig godt om dagen, hun spiser godt og sover derefter 2-3 timer i barnevognen. Men om natten småpiser hun bare og falder så i søvn og er ikke til at vække igen, før hun vågner af sig selv og er stadig sulten, hun vågner ca. en gang i timen. Hun sover ved siden af mig i vores seng og jeg ammer hende liggende i sengen.

Har I nogle gode råd til hvordan jeg får hende til at spise mere ad gangen, så hun kan sove lidt længere tid inden hun bliver sulten igen????

Jeg har overvejet at sætte mig op og amme og så prøve at få hende til at sove i sin egen seng bagefter, den står ved siden af vores. Men hun har det med at vågne, når vi flytter hende efter hun er blevet ammet i søvn.

Håber der er nogen der kan hjælpe, jeg har snart brug for at sove lidt længere end en time ad gangen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

regalprime

Hej.

Jeg havde samme problem.

Jeg skiftede hende før jeg gav mig til at amme, for så var hun lidt mere vågen til når hun skulle spise. Også begyndte jeg at sidde op og amme i stedet for at ligge, og det hjalp altså rigtig meget!!!

Kan du ikke holde hende vågen ved evt at nusse hende eller kille hende når hun er ved at falde hen??? 

Anmeld

16. oktober 2010

VictorsMoar

Vores søn er 7 uger. Han sover i egen seng om natten. Jeg går altid ind i vores stue og ammer, herefter en ren ble og så ind i stuen igen, for at give ham muligheden for at spise lidt mere, hvis han er mere sulten.

Men i og med at vi lige pusler lidt på puslepuden, vågner han jo endnu mere, hvis han skulle være faldet i søvn ved brystet, og så er han klar igen til mere mad.

Det virker for os, og han sover gerne fra 3- og op til 5 timer om natten i træk.

Tror ihvertfald at du i første forsøg skal prøve at sætte dig op

Håber I finder en bedre nat-rytme

Anmeld

16. oktober 2010

sus82

Hun er meget svær at holde vågen, men jeg prøver at holde hende igang, men det er meget, meget svært, men måske er jeg for blød, skal måske være lidt mere bisset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.