Så blev det officielt :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. oktober 2010

Kuk

I går afslørede jeg den "søde" hemmelighed på mit arbejde. Hvor var det dog en stor lettelse, og hvor var det rart at se alle de glade kollegaer som bare syntes det er dejligt for een.

Godt nok har min chef vidst det helt fra starten da IVF kræver mange halve fridage i tide og utide. Da man ikke altid ved præcis hvad dag det kommer til at ske. Han var også utrolig glad for at det blev officielt, som han sagde. Han havde det som Joey i Friends, der gik og holdt på en hemmelighed - og da vi alle ved hvordan Joey han er når han holder på hemmeligheder.. ha ha ha...

I morgen fortæller vi den kommende storebror om graviditeten, det bliver spændende at se hans reaktion. Det glæder jeg mig meget til.

Knus og kram fra KUK :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

Thirle3

Hej Kuk

Stort tillykke og velkommen til.

Dumt spørgsmål men hvad er en IVF??

Ha ha kan ikke lade være med at grine af Friends kommentaren, det er da for sjovt Spændende og se hvad storebror siger til det.

Thirle

Anmeld

18. oktober 2010

Kuk

Hej Thirle

IVF er reagensglas behandling (den latinske forkortelse går jeg ud fra: in vitro fertilisation). Og storebror tog det meget roligt, men var i utrolig godt humør hele dagen, men jeg tror han skal vænne sig til tanken - og huske det - du ved børn og huske ;-)

Knus Kuk

Anmeld

18. oktober 2010

otlitrom

Hej kuk! Tillykke med graviditeten! Har selv lige testet positiv efter ICSI-behandling, så jeg nikker genkendende til møllen du/I har været igennem!

Jeg håber vi får nogle super graviditeter, vi har kæmpet nok indtil nu

Anmeld

22. oktober 2010

Line Højdal

Ihh, hvor dejligt med endnu et medlem... stort tillykke med graviditeten!!

Knus Line

Anmeld

23. oktober 2010

Rødhætte

Stort tillykke! Og velkommen i gruppen

Anmeld

24. oktober 2010

Miesen

Også et stort tillykke og velkommen fra mig! Så skønt, når det lykkes, selvom man har svære odds!

Kh. Mie

Anmeld

24. oktober 2010

Piwi83

Tillykke og velkommen til

Anmeld

24. oktober 2010

Kuk

Dejligt med alle jeres hilsner

I skal da også lige høre hvordan det gik med storebror Ludvig. Han tog det meget roligt, han var dog meget glad hele dagen og han har da også talt med sin  kommende lillesøster/bror gennem navlen..  ha ha ha...

Han har også sagt at hvis det bliver en dreng skal han hedder Bertram, helt vildt sjovt synes jeg. At han tænker på sådan noget og grunden til det er at en fra børnehavens lillebror hedder Bertram. Ja, jeg synes det er et mega sødt navn, men far er noget skeptisk.... ak ak.. men vi ved jo heller ikke kønnet endnu... det er næste step - og det glæder jeg mig også bare helt vildt til.

Knus fra Kuk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.