Klar på en "date" i aften..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

314 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. august 2008

Stumpen

Hej st og I andre..
Altså hende maude-wanna be gør at jeg melder mig klar på en "date "herinde i aften.. Andre der er med???
(H) Anja.. Der vil tage i jyllands miniparkzoo nu med min skønne datter og kæreste efter min første vikar-vagt på Bakkehuset...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2008

Heidimed lea

jeg vil gerne være med men bliver nok lidt on of(C) nicolaj bestemmer tempoet... kan efter 20.30
knuser

Anmeld

3. august 2008

Stumpen

Det lyder da super..

er der ikke andre som er med????? Hva med dig maude, du plejer da at være frisk på lidt af hvert??? ;)

Anmeld

3. august 2008

st

Jamen Maude er da frisk. Det skal da lige siges, at det kommer lidt an på hvornår "Hans Christian" kommer hjem. Han har endnu ikke givet lyd fra sig, så jeg tror han stadig er i Kbh. Han skulle slutte dagen af derovre til motorløb med kammeraten. Han ringer, når han kører derovre fra. Så indtil videre er jeg da frisk når Madsen er kommet i køjen.

Det ser ud til at den i hvert fald bliver 21.30 inden Jeppe kommer hjem. Hvis nu han er klar til lidt kæresteri i aften (L), så tror jeg, at jeg vælger det her på hans sidste feriedag. Ellers ses vi i aften omkring kl 20.

Der må da være flere her i Korsbæk der skal være med hva´ ?????

Klem fra Maude.

Anmeld

3. august 2008

st

Hej igen.

Jeg har lige hørt fra Jeppe, han er hjemme omkring kl 20, så det bliver ikke lige der jeg kommer på date. Lidt senere.......alt efter om vi tager en film eller sidder ved computeren.

st.

Anmeld

3. august 2008

Stumpen

Ham Hans Christian har bare at blive væk ;)

Jeg prøver at være lidt on-off og ser om der er flere som er på i løbet af aftenen...

(H) Anja -nåhnej.....øhm......hvem skal jeg være.......hmm....... REGITZE.. :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.