Ja, kontakt fagforening/A-kasse. Hvis du ikke er medlem, så se efter at blive det i en fart!
Ellers vil jeg tilføje, at jeg er ked af det på dine vegne. Nogle gange kan man tage tankemylderet i opløbet ved at begynde at skrive/udtrykke sig kreativt. Hvis du kan komme af med noget af mylderet i dagslys og med klart hoved er det jo det bedste. Vi ved allesammen godt, hvordan hjernen kan gøre os rundtossede og unødvendigt triste ved dagens afslutning.
Hvad med at føre dagbog? Og jeg mener ikke sådan noget "Nynne" Bridget Jones"-noget, men en egentlig dagbog KUN for dig selv, hvor selv den skøreste/mørkeste tanke gerne må få plads. Så du kan komme af med det, og gøre det dystre underbevidste til noget bevidst, så det ikke længere kan komme snigende, når du er træt.
I øvrigt skulle du få dig en tid hos lægen til en god snak. Hvis du ikke er tryg/glad for din læge, så bed om en anden til denne konsultation.
Og husk så på, at du er dejlig, som du er, - der er KUN en af dig, og derfor er du et sandt mirakel
.
Håber, du får en dejlig weekend (må jeg anbefale en tur i skoven, efterårs-farverne er SÅ smukke netop nu).
Anmeld