børnebøger købes/byttes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
527 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. oktober 2010

kirsti

Noah elsker at få læst historier men jeg synes efterhånden jeg kan hans bøger udenad så jeg søger billige, helst meget billige børnebøger der passer til en 4 årig dreng. Sådan noget som morten skildpadde og byggemand bob er han for længst vokset fra.
Hvis nogen er interesseret kan vi også bytte for strik www.bykirsti.dk (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Malthes mor

kirsti skriver:

Noah elsker at få læst historier men jeg synes efterhånden jeg kan hans bøger udenad så jeg søger billige, helst meget billige børnebøger der passer til en 4 årig dreng. Sådan noget som morten skildpadde og byggemand bob er han for længst vokset fra.

Hej Kirsti,

Prøv Føtex i denne uge. De har børnebøger til 19 kr. Og der er både til de små og de store

Anmeld

15. oktober 2010

kirsti

det må jeg prøve, savner lidt nyt. Noah kan sagtens høre 5-10bøger i træk

Anmeld

15. oktober 2010

Mi

kirsti skriver:

Vi har lige været til udsalg på biblioteket. Der købte jeg 43 børnebøger til 2,5kr pr stk.

Jeg er vild med at mine piger har bøger, så de har slet ikke plads til dem på værelset. De står i gangen i en flyttekasse, og så skifter vi lidt ud i dem ind i mellem

mvh

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

16. oktober 2010

kirsti

MarianneSonne skriver:

Vi har lige været til udsalg på biblioteket. Der købte jeg 43 børnebøger til 2,5kr pr stk.

Jeg er vild med at mine piger har bøger, så de har slet ikke plads til dem på værelset. De står i gangen i en flyttekasse, og så skifter vi lidt ud i dem ind i mellem

mvh

Marianne

www.stjerneleg.dk

ja jeg elsker også noah har bøger, jeg nyder meget at læse for ham. På vores bibliotek er bøgerne meget slidte og koster 10kr stykket, jeg har købt et par stykker der men de har dem stående til salg hele tiden så de gode ryger med det samme og jeg synes det er dyrt med 10kr når bogen er ved at falde fra hinanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.