37+1 og meget træt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.350 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. oktober 2010

Sara_S

... selv om jeg har sovet en del idag - hvad sker der? 

Har simpelt hen SÅ mega meget ondt i bækkenet på det sidste og sover ad helvedes til  

Meeeeeeeeeeeeeeen Er super glad og spændt over at der går højst 12 (næsten 11) dage til jeg bliver mor! Ser frem til den 27. og kan bare ikke vente!!!

Har utroligt meget lyst til at holde min lille Tristan endelig i mine arme... Og manden er også ved at blive ekstremt utålmodig!  Hehe... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Nadia&Daniel

Uhhh  tæller ned med dig...

Glæder mig til at se billeder af lille Tristan

Anmeld

15. oktober 2010

B&J

Sara_S skriver:

Har simpelt hen SÅ mega meget ondt i bækkenet på det sidste og sover ad helvedes til  

Meeeeeeeeeeeeeeen Er super glad og spændt over at der går højst 12 (næsten 11) dage til jeg bliver mor! Ser frem til den 27. og kan bare ikke vente!!!

Har utroligt meget lyst til at holde min lille Tristan endelig i mine arme... Og manden er også ved at blive ekstremt utålmodig!  Hehe... 

uhh jeg kan godt forstå med den dejlige mave du har af du er træt...  det er en rigtigt dejlig og lækker baby hule den sidder super godt på dig

Anmeld

15. oktober 2010

Sara_S

Ops... hvor mange gange blev den her tråd postet... SORRY!!!

Anmeld

15. oktober 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Hej.. først vil jeg lige sige hvor er du fiiin med den struttende mavse  

Grunden til din manglende søvn/sover dårligt kan være (fik jeg afvide da jeg ventede mig) at kroppen skal "indstille" sig på at bebse kommer og du skal op om natten (ved dog ikke om dette er sandt eller kun en teori) mn kan jo godt sige det ikke er unormalt at man er besværet af mavsen og den er ved at være tung at slæbe rundt på og selv det at vende sig i sengen kan være en udfordring

Kan trøste dig med det bliver bedre.. det er hårdt at man ikke får sin nattesøvn og det bliver ikke bedre når bebsen kommer, men i finder hurtigt en rytme og du får igen en dejlig søvn

held og lykke med fødslen - som forhåbenlig bliver snart

Anmeld

16. oktober 2010

Sara_S

KatjaRenee skriver:

Hej.. først vil jeg lige sige hvor er du fiiin med den struttende mavse  

Grunden til din manglende søvn/sover dårligt kan være (fik jeg afvide da jeg ventede mig) at kroppen skal "indstille" sig på at bebse kommer og du skal op om natten (ved dog ikke om dette er sandt eller kun en teori) mn kan jo godt sige det ikke er unormalt at man er besværet af mavsen og den er ved at være tung at slæbe rundt på og selv det at vende sig i sengen kan være en udfordring

Kan trøste dig med det bliver bedre.. det er hårdt at man ikke får sin nattesøvn og det bliver ikke bedre når bebsen kommer, men i finder hurtigt en rytme og du får igen en dejlig søvn

held og lykke med fødslen - som forhåbenlig bliver snart

Hej!

...og taaaak! 

Uha... jeg håber også det bliver bedre! Det er specielt smerterne som genere mig om natten... det gør så ondt så ondt hver gang jeg prøver at skifte stilling   Teoretisk set , så det burde blive bedre efter fødslen.

Men så er der puder der falder ned, manden der snorker... og katten snorker også!!!! 

Jeg tror faktisk også at der er en form for forberedelse.

Jeg plejede at sove så tungt før jeg blev gravid og nu vågner jeg ved detn mindste lyd - og det er faktisk lidt unfair, synes jeg! Det er jo nu man burde spare på kræfterne... 

Anmeld

16. oktober 2010

Sara_S

B&J skriver:

uhh jeg kan godt forstå med den dejlige mave du har af du er træt...  det er en rigtigt dejlig og lækker baby hule den sidder super godt på dig

Tak skal du have! 

Skal alligevel indrømme at jeg ser frem til den er væk! 

Anmeld

16. oktober 2010

dollygirl

årh jeg ved hvordan du har det.. jeg er selv i uge 36+5 og kan ikke sove så godt om aften og har rigtig meget ondt i bækken ...

Jeg sover ret længe i disse dage men alligevel er jeg såå træt og søvnig kort efter jeg er stået op .. mærkeligt.

Jeg har termin d. 8 november og glæder mig som et barn

Anmeld

16. oktober 2010

Sara_S

Nadia&Daniel skriver:

Uhhh  tæller ned med dig...

Glæder mig til at se billeder af lille Tristan

Anmeld

16. oktober 2010

CS

Sara_S skriver:

uhhha sikke fiiiiiiiiiin en mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.