Ja, nu er jeg så 39+2 henne og tror jeg har tabt hjernen.. Jeg glemmer alt, er det normalt?
haha Jeg var ude for noget virkelig pinligt.. Jeg går jo bare her hjemme og venter på lillemandens ankomst, og så var det blevet tid til at handle lidt, og smutter bare lige hurtigt i min slapper bukser og ned i føtex da jeg står midt inde i føtex finder jeg ud af, at mine bukser vender vrangen ud?!
Guuud hvor var det pinligt, mig ind på toilettet og få vendt bukserne, håber virkelig ikke der er nogle der har set det, men det kan de da ikke have undgået, da det var meget synligt? Hvordan kan jeg undgå at se de vender forkert??
Man bliver da vist lidt skør af det har baby halløj!
Men ellers så er der slet ikke nogen tegn på min lillemand vil ud og sige her, ingenting ikke engang så meget som noget slim.. Ja klamt men, hvor ville jeg gerne se sådan noget i trussen! Men det er jo forbudt at brokke endnu, da jeg jo ikke har termin endnu.. 
Men så har jeg lavet græskar mand, og ligget og sumpet til alle krumme filmene 1,2 og 3. Mega hyggelige film! Ellers har jeg ikke lavet en skid denne uge... SKØNT eller?
Mave billede taget i dag, og den har ændret sig siden sidst!
mystisk med den mave...
og et billede af min græskar mand..
God weekend.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld