Veloverstået MD-scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. oktober 2010

Lon1976

Så blev det min tur til MD-scanning og gud hvor var jeg nervøs (ligesom alle andre) Men alt så bare så fint ud og vi venter os en lille pige.

Grundet min tidligere fødsel, hvor jeg fødte 9 uger for tidligt, følger hospitalet mig nu tæt og skal derfor allerede scannes igen om 5 uger. De rekvirerer så også papirene fra Riget, hvor jeg fødte sidst, så de har noget mere baggrundsviden. Dejligt at føles sig i trykke hånder.

God weekend til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

CamillaValby

Lon1976 skriver:

Så blev det min tur til MD-scanning og gud hvor var jeg nervøs (ligesom alle andre) Men alt så bare så fint ud og vi venter os en lille pige.

Grundet min tidligere fødsel, hvor jeg fødte 9 uger for tidligt, følger hospitalet mig nu tæt og skal derfor allerede scannes igen om 5 uger. De rekvirerer så også papirene fra Riget, hvor jeg fødte sidst, så de har noget mere baggrundsviden. Dejligt at føles sig i trykke hånder.

God weekend til alle

Tillykke med den veloverstående MD. Og tillykke med at det bliver en lille pige

Anmeld

17. oktober 2010

noah3006

Ihh stort tillykke herfra... det bliver da dejligt med en lille pige.  Og ja spændende med vores terminer.

Klem

Anmeld

17. oktober 2010

Riksen

Tillykke med den veloverståede scanning - dejligt at høre at alt er vel. Og skønt med en lille pige - velkommen i klubben (venter selv en pige)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.