lisbethita skriver:
Hej ven, Har først set dette indlæg nu! JUBIIIII at det gik godt til NF!! Stort tillykke med det. Pheeeeeeeeeeew, så kan du slappe af ;-)
Hvordan har du det ellers? Er det væreste kvalme gået væk? Det er SÅ vildt, at du allerede er der igen. Hvordan har lille-manden det? Går det godt nok med at sove for ham om natten?? Det gør den nemlig ikke her - TÆNDERNE DRILLER!!! Hun har fået 1 tand allerede.
Glæder mig til at høre mere ;-) Knuser
Hejsa:0)
Ja nu kan jeg slappe af, synes det lige gjorde at jeg kunne trække vejret. Det er skønt at vide at alt er ok. Den 3/12 skal jeg til Md og får forhåbentlig kønnet at vide der:0) Spændende:0)
Jeg har det bedre og bedre, kvalmen er helt væk, trætheden er der stadig, men den er ikke altoverskyggende - jeg kan lidt ignorere den.
Mht nattesøvn så går det super, Anton sover stadig igennem, nogle nætter hører vi ham slet ikke, andre gange skal jeg op og give sut flere gange. Han har også haft perioder hvor tænder driller - han har 4 nu og en på vej:0)
Ellers har han det godt, han er alt for hurtig i sin udvikling, han har nu krøbet med lynets hast i over en måned og er så småt ved at kravle rigtig. Så vi er ved at børnsikre hjemmet fuldstændig og har måtte overgive mig til kravlegården da han simpelthen spiser alt, rykker ledninger ned, tager alt fra hylder osv, så jeg kan ikke gå ud og tisse uden han laver ulykker, så nu er den sat op, og så har vi lidt styr på ham. Det er vildt at han er sådan en vildbasse. Her for 3 uger siden ville jeg lige sove til middag med ham inde i vorrs seng. Vi faldt i søvn og jeg vågnede ved det største klask efterfulgt at det største skrig. Anton var vågnet før mig og krøbet hen over Kennys dyne som jeg havde foldet og lagt - netop så han ikke skulle kunne trille ud - men den havde han bare møflet hen over. Så nu er det slut med at putte i sengen.
Han siger , a det, jaaaaaaah uafbrudt og alle mulige andre babylayde, griner højtlydt af ingenting. Konstant gang i ham:0)
SOm du kan læse har jeg nok at se til:0)
Jeg håber at i har det fantasisk og at tænderne snart er ude så prinsessen får lidt ro:0) og ikke mindst moderen:0)
kæmpe knus