hmm er den der mon nu...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.445 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. august 2008

Mimic

Jeg har først testdag her den 15-08 men eftersom jeg havde det enormt skidt i forgårs valgte jeg at teste... efter 3 min var den stadig bragende negativ og jeg lagde den på håndvasken og glemte alt om den, da jeg en time efter er på toilettet for at gøre mig klar til at komme i seng kommer jeg til at kigge på den og der var den positiv...
eftersom det er 14 dage før testdagen ved jeg ikke helt om jeg tør tro på at den er hjemme og så allerede i andet forsøg...
andre der mon har erfaring med at den først viser positiv efter så lang tid...?? og gælder den så stadig...?? det skal siges at det endda var på en eftermiddags/aften urin...
håber så meget på at den bliver hvor den skal og at den bliver mere positiv når jeg når den oprindelige testdag...
tog en test igår aftes også og der viste den meget svagt positiv med det samme og efter en halv time var der en tydelig omend stadig lidt svag streg... så mon ikke jeg er heldig...?? JEG HÅBER

beklager det rodede indlæg, men er så forvirret lige nu...

(H) linda 3+4(måske??)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2008

Honningblomst

Altså, hvis du først kan teste om 14 dage, så har du ægløsning nu eller har haft eller har snart og så mener jeg slet ikke du kan teste, da du jo ikke er gravid...men måske du har haft ægl. for 14 dage siden??
Knus og krydser fingre for den er der...:)

Anmeld

3. august 2008

Mimic

havde ægløsning heromkring den 22 juli...

Anmeld

3. august 2008

<3

Hm tror den er der - tillykke! :D

Jeg testede også 14 dage før min mens skulle komme og der kom en halv streg og den viste sig at være helt legitim :)

Jeg tror nu hvorfor de siger at man skal vente er dog at der meget ofte bliver frasorteret ved så næsten almindelig mens... Og derefter indenfor de første 3 måneder men det er jo kun godt, kan man sige, modsat at man går tiden ud med et ikke-levedygtigt barn. Puh kan lige pludselig huske al den ventetid under graviditeten. Først om man nu var for det føltes anderledes, dernæst på om skanningen ville vise noget og så de første 3 måneder og tilsidst gik jeg og ventede på at barnet ville kunne overleve hvis det kom for tidligt :D:P Men skønt var det alligevel!

Så tillykke til dig og nyd det men tag det første tid med et gram salt alligevel, der kan jo ske så meget endnu - giver det mening?? !!

Anmeld

3. august 2008

Loggidut

prøv lige at læse på pakningen, er der ikke noget med at efter et antal minutter er testen ikke gyldig...

jeg mener streg nummer to dukker op, hvis bare du venter noget tid, er dog ikke sikker...

hvis nu den havde været positiv (mener det var inden for 5 min) så skulle den være god nok.

prøv lige at læs brugsforvirringen, og evt. tage en ny test!

jeg krydser fingre for den er der!(L)

Anmeld

3. august 2008

Mimic

det giver meget mening:) er bare så forvirret over min egen krop, har så mange graviditets symptomer allerede bla. let madlede, ømme spændte bryster og er konstant træt...
håber så meget den er der, men nu må vi se:D hvis den er god nok har den lille dims bare at blive siddende hvor den skal:) he he

Loggi: der står intet på pakningen, det er derfor jeg søger råd ved jer skønne og altid hjælpsomme kvinder;):D

(H) fra linda

Anmeld

3. august 2008

Loggidut

Linda skriver:

det giver meget mening:) er bare så forvirret over min egen krop, har så mange graviditets symptomer allerede bla. let madlede, ømme spændte bryster og er konstant træt...
håber så meget den er der, men nu må vi se:D hvis den er god nok har den lille dims bare at blive siddende hvor den skal:) he he

Loggi: der står intet på pakningen, det er derfor jeg søger råd ved jer skønne og altid hjælpsomme kvinder;):D

(H) fra linda

hmmm, det forstår jeg ikke...det der papir der ligger der i, har du gennemlæst det helt nøje?
jeg er så sikker på der er et eller andet om at resultatet kan blive usikker efter noget tid...hvad hedder testen du bruger?

Anmeld

3. august 2008

Mimic

det er de billige fra bilka valmed hedder de og ja... har læst den skide brochure både, forfra, bagfra og midtfra...:P men nu tager jeg det hele med et gran salt og så ser vi hvad der sker om 14 dage, altså om mit lort kommer eller ej...

Anmeld

3. august 2008

Loggidut

ok, stort held og lykke med det!

Anmeld

3. august 2008

Honningblomst

Linda skriver:

havde ægløsning heromkring den 22 juli...

Så skal du vel heller ikke først teste om 14 dage??
Så skal du jo teste om et par dage og så vil jeg gerne sige TILLYKKE!!!!:D:D
Du er da helt sikkert gravid...
Knus..(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.