seriøst hjælp mig... hud...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.668 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. oktober 2010

NessaXenia

arrg jeg er ved at blive vanvittig.. De sidste par dage har min hud opført sig sindssygt..

jeg er gravid i 10. uge men det er inden for de sidst 3-4 dage:

Jeg får MANGE tørre 'pletter' som så skaller af og efterlader hvid pigment plet?

Jeg får små 'sår' der ikke vil hele og jeg smår med creme flere gange dagligt.. + jeg har mega tørre læber og min hud klør helt vildt..

jeg smår med creme og drikker meget væske, går ikke i solarie, bruger ikke parfume.

og det svier konstant

hvad i al verden sker der?

pleas hjælp mig som er træt af at lige lort i fjæset..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Nina Sophia skriver:

arrg jeg er ved at blive vanvittig.. De sidste par dage har min hud opført sig sindssygt..

Jeg får MANGE tørre 'pletter' som så skaller af og efterlader hvid pigment plet?

Jeg får små 'sår' der ikke vil hele og jeg smår med creme flere gange dagligt.. + jeg har mega tørre læber og min hud klør helt vildt..

jeg smår med creme og drikker meget væske, går ikke i solarie, bruger ikke parfume.

og det svier konstant

Hvis det er det samme som jeg får, så er det svamp.. Jæs, det er læks, men sådan er det at være gravid..hehe...

Jeg bruger denne creme, og den  tager det rimeligt godt, når jeg husker at bruge den jævnligt!  

Og så lad lige vær med at gå og klø i det!!

Stine og Lisa.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. oktober 2010

NessaXenia

Åhh du godeste!!

har jeg svamp i fjæset??!!!

griner højt!

Anmeld

15. oktober 2010

Mia&Allan

Nina Sophia skriver:

Åhh du godeste!!

har jeg svamp i fjæset??!!!

griner højt!

Hmm jeg ænker lidt om det kan være det berømte graviditetskløe  men ved ikke om man kan få det så tidligt i graviditeten, men har du ikke evt snakket med din læge om det? Ved det måske lyder klamt, men håber det er svamp for så kan du da få noget imod det og ved hvad det er.... Jeg har eksem over hele kroppen, og det har jeg haft de sidste 10uger nu hvor det kun blir værre og der er ingen der ved hvad det er og det gør ondt som bare f***...

Anmeld

15. oktober 2010

NessaXenia

Mia&Tonny skriver:

Hmm jeg ænker lidt om det kan være det berømte graviditetskløe  men ved ikke om man kan få det så tidligt i graviditeten, men har du ikke evt snakket med din læge om det? Ved det måske lyder klamt, men håber det er svamp for så kan du da få noget imod det og ved hvad det er.... Jeg har eksem over hele kroppen, og det har jeg haft de sidste 10uger nu hvor det kun blir værre og der er ingen der ved hvad det er og det gør ondt som bare f***...

hm.. jeg skal til d. 28.. skal jeg vente til den dato og så spørge samtidig med at jeg alligevel skal derop, eller skal jeg bestille en ny tid inden den d. 28.?

Anmeld

15. oktober 2010

Mia&Allan

Nina Sophia skriver:

hm.. jeg skal til d. 28.. skal jeg vente til den dato og så spørge samtidig med at jeg alligevel skal derop, eller skal jeg bestille en ny tid inden den d. 28.?

Hvis du selv kan holde det ud, kan du jo ligeså godt vente....

Anmeld

15. oktober 2010

NessaXenia

så vil jeg prøve og vente..

Anmeld

15. oktober 2010

maria_wlt

Nina Sophia skriver:

og det svier konstant

Jeg tror at det er dine hormoner der flipper ud..

Jeg havde tør hud og bumser de første 10-12 uger, og pludselig var det væk så snart mine hormoner fald til ro..

(hvis du smøre dig med creme, så køb noget der er astma og allergi mærket)

Anmeld

15. oktober 2010

NessaXenia

maria_wt skriver:

Jeg tror at det er dine hormoner der flipper ud..

Jeg havde tør hud og bumser de første 10-12 uger, og pludselig var det væk så snart mine hormoner fald til ro..

(hvis du smøre dig med creme, så køb noget der er astma og allergi mærket)

det siger min mutti også, nogle dage er det bedre, men så går det vildt for sig i noget tid.. har rigtig meget og mest tør hud..

tager på apoteket idag og køber en god creme..

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.