ret coloa afhænig?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. oktober 2010

signe.

Hej alle sammen...

Jeg er sikkert ikke den eneste med det problem, at jeg er ufatteligt glad for cola... altså som i at jeg sagtens kan drikke 1,5 liter om dagen.. (gør jeg dog ikke, men gjorde det hvis der ikke skete noget ved det!) vil derfor hører om der er nogen der har en måde man kan vænne sig af med det? kan ligeså godt indrømme at jeg kan ikke tage en kold tyrker, og aldrig drikke det igen, det er simpelthen umuligt! Min kæreste har udloddet et par Christian Louboutin - stiletter, til når jeg har tabt de 8 kg jeg gerne vil, så please hjælp mig! kan sagtens spise masser af grønt og salat... det smaher bare godt med cola til- SYNES JEG!  så det er helt sikkert i colaen, mine ekstra kg sidder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

signe.

Ha, opdager så at jeg endda på mit profilbillede sidder med en kæmpe cola i hånden.... det siger vist sig selv hehe...

Anmeld

15. oktober 2010

Laulund87

Haha det tænkte jeg også, det var lige et godt grin

Desværre er jeg også liiiidt for glad for cola

Anmeld

15. oktober 2010

signe.

det er simpelthen en forfærdelig afhænighed!

Anmeld

15. oktober 2010

VIPpigen

Mor-til-Hasse skriver:

Hej alle sammen...

Jeg er sikkert ikke den eneste med det problem, at jeg er ufatteligt glad for cola... altså som i at jeg sagtens kan drikke 1,5 liter om dagen.. (gør jeg dog ikke, men gjorde det hvis der ikke skete noget ved det!) vil derfor hører om der er nogen der har en måde man kan vænne sig af med det? kan ligeså godt indrømme at jeg kan ikke tage en kold tyrker, og aldrig drikke det igen, det er simpelthen umuligt! Min kæreste har udloddet et par Christian Louboutin - stiletter, til når jeg har tabt de 8 kg jeg gerne vil, så please hjælp mig! kan sagtens spise masser af grønt og salat... det smaher bare godt med cola til- SYNES JEG!  så det er helt sikkert i colaen, mine ekstra kg sidder...

Uhh, den kære cola. Jeg kan nu også godt li den... Måske lidt for godt. Jeg gør alt for at holde mig af den i hverdagene, og så tager jeg en enkelt dåsecola i weekenderne, så jeg giver mig selv lov til at få cola fredag, lørdag, søndag. Men helst kun 1 dåse cola om dagen der. Er vi i byen tillader jeg mig at drikke mere, fordi de andre hygger med øl og vin. Cola er altså mit kick, og hygge når vi er sammen med andre. Men den er svær at skære ned på. Jeg drikker en pokkers masse juice og saftevand i hverdagene. Og smoothies... Mmm....

Drikker næsten 3 l vand på et døgn, og så kommer der ved siden af juice, og saft. Men jeg er så også gravid. Og tror også på at både lillepigen og jeg har taget ekstra på her i graviditeten pga jeg har haft perioder hvor jeg er faldet i, og har drukket en eller 2 dåsecolaer om dagen i måske en uge, eller 2. Men så stopper jeg også igen.

Men ved det er fanme svært Og det smager sååååååå godt til ALT.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.