Nature Sway Baby Slynge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.847 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. oktober 2010

Sara_S

Den ser så lækre ud synes jeg og er heller ikke så dyr! 

http://www.sneglehuset.com/category/slynge-babyslynge-natures-sway-kilkspaende-polstret-slynge-44/

Nogen, der har prøvet den eller ved/har hørt noget om den? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Thalia

Altså det er rigtig meget en smagssag, men jeg er ikke så glad for lige netop den slynge.

Jeg kan ganske enkelt ikke blive gode venner med slynger der er polstrede på den måde, så jeg holder mig 100% til en almindelig ringslynge hvis jeg skal bære på en enkelt skulder.

Og dem kan man altså også få til helt rimelige priser - faktisk billigere end den du her linker til

Anmeld

15. oktober 2010

Sara_S

Thalia skriver:

Altså det er rigtig meget en smagssag, men jeg er ikke så glad for lige netop den slynge.

Jeg kan ganske enkelt ikke blive gode venner med slynger der er polstrede på den måde, så jeg holder mig 100% til en almindelig ringslynge hvis jeg skal bære på en enkelt skulder.

Og dem kan man altså også få til helt rimelige priser - faktisk billigere end den du her linker til

Tak for dit svar! 

Ringslynge var faktiske det jeg var faldet for med det samme...

Men så tænkte jeg: er det ikke lidt for besværligt at skulle regulære den hver gang man tager den på?

Jeg troede Nature Sway var smart netop fordi det skal justeres kun en gang og så det er det - men kan godt se at den kant dér ikke er heeelt optimal... 

Anmeld

15. oktober 2010

Thalia

Sara_S skriver:

Tak for dit svar! 

Ringslynge var faktiske det jeg var faldet for med det samme...

Men så tænkte jeg: er det ikke lidt for besværligt at skulle regulære den hver gang man tager den på?

Jeg troede Nature Sway var smart netop fordi det skal justeres kun en gang og så det er det - men kan godt se at den kant dér ikke er heeelt optimal... 

Jeg tror netop det med justeringen er vigtig for mig.

Altså det er jo kun når jeg vasker ringslyngen at den skal justeres helt forfra - og det sker ret sjældent . Ellers handler det om at tage den over hovedet, proppe baby i og stramme lidt til hist og pist.

Og det er super fedt, netop fordi det er en baby man skal putte deri og ikke en dukke. Nogle dage vil baby sidde mere op end andre, nogle dage vil de ligge ned, og med ringslyngen kan jeg hele tiden småjustere efter behov. Det synes jeg ikke man kan i en polstret slynge og derfor gider jeg ikke bruge dem

Anmeld

15. oktober 2010

frk m@dsen

Jeg syns lige jeg vil vise dig dette klip som forklarer forskellen på "Poseslynger" og" ringslynger".. og lidt om sikkerhed som er vigtigt at vide, specielt når man er ny "slyngel"  ;O)

Iøvrigt er mange af deres instruerende videoklip supergode når man er ny ud i ringslynger. De forklarer og viser det på en rigtig god måde..

Vh Jean 

Anmeld

15. oktober 2010

Mi

Sara_S skriver:

Den ser så lækre ud synes jeg og er heller ikke så dyr! 

http://www.sneglehuset.com/category/slynge-babyslynge-natures-sway-kilkspaende-polstret-slynge-44/

Nogen, der har prøvet den eller ved/har hørt noget om den? 

Jeg har ikke brugt slynge, men vikel. Jeg vil også tro at det er vigtigt at kunne justere den, og som barnet bliver større.

Har du overvejet en vikel, jeg var altså super glad for min.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.