hvad skal jeg ha med på sygehuset til Lillebror?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

591 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. oktober 2010

quar20

Ja som overskriften lyder..

Hvad skal jeg egentlig ha med til Lillebror når han kommer til verden? Og hvor meget skal man ha med?..

Er lidt i tvivl både mht. til bleer? - eller stofbleer?

Nu skal vi kører ca 12km for at komme til sygehuset - så vi skal selvfølgelig have autostol med - Gik hjem med Tino i barnevognen da vi ikke boede længere derfra til at kunne gå - så der havde vi ikke autostolen med..!!

Håber i kan hjælpe mig lidt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

henh01

Autostolen, lidt tøj, stofbleer, et par enkelte bleer (altså evt pak en pusletaske som du gør til Tino)

KAMERA

Anmeld

15. oktober 2010

quar20

henh01 skriver:

Autostolen, lidt tøj, stofbleer, et par enkelte bleer (altså evt pak en pusletaske som du gør til Tino)

KAMERA

Okay mange mange tak...!! Det er jo noget helt andet når det er med lillebror for blir jo sendt hjem 3-4 timer efter..!!

Anmeld

15. oktober 2010

Malthes mor

quar20 skriver:

Okay mange mange tak...!! Det er jo noget helt andet når det er med lillebror for blir jo sendt hjem 3-4 timer efter..!!

Måske du får lov til at blive natten over, så pak hellere noget tøj til dig selv og din tandbørste.

Jeg fik lov til at overnatte da jeg havde født vores lillebror. Og det var ikke nogen kompliceret fødsel + han kom til verdenen allerde kl 16.30. Men vi(mand og jeg) fik en nat derude, men var så også også udskrevet næste formiddag. 

Anmeld

15. oktober 2010

quar20

Malthes mor skriver:

Måske du får lov til at blive natten over, så pak hellere noget tøj til dig selv og din tandbørste.

Jeg fik lov til at overnatte da jeg havde født vores lillebror. Og det var ikke nogen kompliceret fødsel + han kom til verdenen allerde kl 16.30. Men vi(mand og jeg) fik en nat derude, men var så også også udskrevet næste formiddag. 

Arrrrhh ja det kan jo godt være...!! 1000 tak

Anmeld

15. oktober 2010

henh01

quar20 skriver:

Arrrrhh ja det kan jo godt være...!! 1000 tak

hihi tøj du kan passe... Kan huske da jeg fik min datter der sagde jeg til mine forældre at de skulle tage mine cowboybukser med, heldigvis havde min mor luret den og havde taget nogle joggingbukser med jeg rent faktisk ku være i

Anmeld

15. oktober 2010

quar20

henh01 skriver:

hihi tøj du kan passe... Kan huske da jeg fik min datter der sagde jeg til mine forældre at de skulle tage mine cowboybukser med, heldigvis havde min mor luret den og havde taget nogle joggingbukser med jeg rent faktisk ku være i

hehe ja jeg havde et par træning bukser med da jeg fødte Tino og måtte be min mand om at tage nogle andre med for ku simeplthen ikke holde ud af at have dem på..!! Det er sådan nogle man kan købe i diverse sportsbutikker og der er elastikkant..!! Dem tager jeg ihvertfald IKKE med igen..

Anmeld

15. oktober 2010

mullesmith2

Jeg tror jeg vil satse på at have et par graviditetsbukser på hjem fra sygehuset  dem ved jeg da jeg kan passe og så er der ik noget der strammer på maven. Og så skal jeg have ammebh/undertrøjer med og nogen gode store underbukser. og så selvfølgelig en tandbørste, hårbørste, creme, shampoo, en mascare. og deo... og jeg har pakket det hele ned.

Har også pakket til drengene, lidt tøj og stofbleer og sutter.

Men jeg skal nok også være derude i mere end et par timer når det er tvillinger der kommer ved kejsersnit og så det er min første gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.