Det startede søndag den 19. sep med at min slimprop gik, men tænkte ikke videre over det da man jo har hørt at den kan gå mange gange.. Havde godt nok lidt ondt i lænden, men ikke noget jeg ikke kunne holde ud..
Så blev det mandag og havde sku godt nok noget ondt, så min fornemmelse var at det nok var snart..Så ringede til min mor og søster som skulle med og fortalte hvordan det stod til.. De fik mig overtalt til at ringe til FG omkring kl 22, de ville så godt lige se mig da jeg er 2. gang fødende, så vi kørte der op.. Men havde stadig halvanden cm livmoderhals tilbage og var slet ikke åben
Så blev sendt hjem igen.. øv øv
Prøver så at få sovet lidt, men uden held .. kl 00.00 går mit vand og får nogle kraftige veer.. Så vi må tilbage på FG.. Jeg blir så tjekket og har ikke mere livmoderhals tilbage og er åbnet 2 cm, så tænker Yes det kommer til at gå stærkt det her, da det jo kun var to timer siden jeg var der sidst.. Men det blev en lang nat med veer som bare ikke var kraftige nok, men alligevel så slemme at jeg ingen søvn fik overhovedet... 
Så kl 8 om morgenen (21/9) vælger jeg at få lagt epidural i håb om at kan få sovet lidt,men får ve drop samtidig og så sker der sku noget... YES!!
Kl 12.24 blir lille Lykke født hun vejer 2980 og er 48 cm.. den bedste oplevelse ever
min søn kom ved akut kejsersnit
så er lykkelig over at jeg fik lov at føde selv denne gang 
Tak fordi i læste med, håber ikke det blev for rodet 
I får lige et par billeder med!!
Knus Marlene
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld