Til Spaniens hotteste babe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

276 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. august 2008

st

Hey, kom lige til at tænke på, hvis du nu tomler hjem med begge børn på armen, tror du så ikke at du kunne kigge forbi en lørdag? Ville da nok mene at den idé skulle være muligt i din alder og med din hotte krop???? :D

st, som synes at have taget skade af at sidde her en hel lørdag aften.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2008

3rollinger

Hi hi, hvor er du skoer.

Det med den hotte krop var vist foer ferien og alle de faele kiloer der laa og ventede paa mig i Danmark :(. De sprang lige op paa ryggen af mig da jeg tog flyet hjem.

Men jeg tror altsaa at mit arbejde kommer til at bringe mig til DK en masse i aar og naeste aar, saa maaske jeg alligevel en dag staar paa dit doertrin. Det kunne vaere SAA hyggeligt.

Den eneste gang jeg nogensinde har proevet at tomle spurgte manden "Skal vi bolle?" (med de praecise ord) da jeg steg ud af bilen. Jeg takkede paent nej og gik videre. Men jeg var stadig ikke hjemme og skulle tomle en ny bil og han ville ud og drikke kaffe med mig. Saa maaske er jeg ikke helt daarlig til det tomlen ;)

Knus
st

Anmeld

4. august 2008

st

Altså, der er sgu da bare nogen der ikke lægger fingre i mellem. Helt ærlig. Nå men godt at det ikke var en af de desperate, så du kunne vende dig om og gå videre. Ej ved du hvad? jeg er helt chokeret !

Men du er altid velkommen her. Så jeg håber da ogs åat det lykkes os en dag.

Er det hårdt at være på job igen?

Her har vi startet ugen med regn der bare fosser ned fra himlen i lårfede stråler. De har udsendt varsel om, at der godt kan falde helt op til 50 mm. Så det er en del. Vi får travlt i haven inden på fredag, nu hvor alle planter og græsset får alt det vand efter 14 dage med tørke.

Klem st.

Anmeld

4. august 2008

3rollinger

Hej st

Ja, jeg har tit taenkt bagefter at det var godt han spurgte!! Jeg mener, istedet for at goere det. Men jeg har vaeret ude for vaerre situationer!! Saasom at koere i elevator med en onanerende mand der ville roere ved mig. Stadig dog ikke noget rigtig slemt. Jeg mener, jeg slap med forskraekkelsen.

Indtil videre er det meget hyggeligt at vaere paa arbejde for der er ikke kommet andre. Saa jeg sidder og laeser mine 340 e-mails igennem, lytter til dansk radio og drikke dansk kaffe (dansk styrke).

Hernede er der 40º og 25º om natten, saa vi fryser ikke ligefrem. Det er varme fra Afrika og jeg satser paa at de fortsaetter nordpaa. Saa bare vent.

Knus
st

Anmeld

4. august 2008

st

Det lyder da for hyggeligt. Komme tilbage fra ferie, og bare sidde og nyde tilværelsen med modersmålet i radioen og ikke mindst dansk kaffe. Håber der er lidt seriøse e-mails mellem de 340 du har fået.

Det er sjovt, jeg har efterhånden også været mange steder i verden, men ikke om der findes noget så godt som dansk kaffe. Minder mig om, jeg lige vil ud at hælde en kop mere op.

En onanerende mand i en elevator 8D Kan det blive værre? Nej føj, jeg ved ikke lige hvad jeg havde gjort af mig selv. Puha, godt det kun var forskrækkelsen.

Dejligt med varmen nede hos dig. Jeg ahr virkelig også nydt de 14 dages høj sommer der har været her. Jeg elsker også renvejr, så dagen i dag er slet ikke så skidt. Jeg synes det er hyggeligt at sidde her, med min kaffe, ro i huset, og jeg kan bare nyde tilværelsen helt for mig selv.

st.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.