Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. oktober 2010

Kengvin

Hey allesammen

der er sikkert oprettet mange debatter om lige præsis det her emne

men jeg er nu 38+4 henne og har meget store tanker omkring fødsel... sidder og undre mig over om man kan mærke om forstevandet går og om man vil være i tvivl...

Har utrolig meget udflåd og er ret så øm i maven og lænden og området dernede er det normalt??

Er førstegangs fødende og sys ikke rigtigt familien kan svare på mine spørgsmål derfor prøver jeg her for er ret så usikker på om jeg rent faktisk ved hvornår de forskellige ting sker...

Håber ikke det er en gang pladder  sys bar jeg har brug for lidt opmundring så jeg ikke behøver være så nervør omkring det hele

Kengvin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

baby3okt

Kengvin skriver:

Hey allesammen

der er sikkert oprettet mange debatter om lige præsis det her emne

men jeg er nu 38+4 henne og har meget store tanker omkring fødsel... sidder og undre mig over om man kan mærke om forstevandet går og om man vil være i tvivl...

Har utrolig meget udflåd og er ret så øm i maven og lænden og området dernede er det normalt??

Er førstegangs fødende og sys ikke rigtigt familien kan svare på mine spørgsmål derfor prøver jeg her for er ret så usikker på om jeg rent faktisk ved hvornår de forskellige ting sker...

Håber ikke det er en gang pladder  sys bar jeg har brug for lidt opmundring så jeg ikke behøver være så nervør omkring det hele

Kengvin

Hej..

Der findes kun dumme svar

Mht. vandet. Ja man kan godt blive i tvivl, men i langt de fleste tilfælde er man ikek i tvivl.. og er man det så tag et bind i trussen og er det vådt inden for 1 time, så er det vandet

Mht. ømhed, udflåd osv. : Det er helt normalt, ens "flora" dernede ændrer sig i slutningen af graviditeten, og ømheden stammer fra den belastning barnet har på dit underliv.. der er desværre ikke rigtig noget at gøre ved det..

Håber det hjalp lidt man er tit i tvtvl om mange ting når man er gravid. det er helt normalt.. sidder her som 3. gangs, og der er tit ting jeg her "glemt" fra de andre graviditeter..

Alis- 40+3

Anmeld

16. oktober 2010

Kengvin

Jah det gav ihvertfald mere vished om hvad der sker for tiden

det bar vildt så nervøs man kan blive op til sådan en begivenhed og tror da osse bare jeg overreagee og gør det hele værre end det er engang imellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.