Tjuhl??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

<3

Ni-ko-li-ne skriver:

hvis ikke Trine selv kan på det tidspunkt, så er der en af os andre NSére der helt sikkert gør det:0)

Godt igen det regnede jeg også med og derfor var det også lidt mærkeligt at jeg intet kunne se. Var lige inde på hendes profil igen fordi jeg ville da læse hendes ndlæg men nada, ingen indlæg, debatter eller noget... Tror min baby.dk profil siger den er træt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

<3

Baagøe skriver:

Vi har jo alle et eller andet

Ja og hvis mit er overdrevet empati og sympati så er jeg sgu nok basalt set ok

Anmeld

14. oktober 2010

Pige2009

Kirle skriver:

Ja og hvis mit er overdrevet empati og sympati så er jeg sgu nok basalt set ok

Ork ja. Det er da nådig sluppet

Anmeld

14. oktober 2010

bagger26

Kirle skriver:

Godt igen det regnede jeg også med og derfor var det også lidt mærkeligt at jeg intet kunne se. Var lige inde på hendes profil igen fordi jeg ville da læse hendes ndlæg men nada, ingen indlæg, debatter eller noget... Tror min baby.dk profil siger den er træt

Tror hun har gjort sin profil lidt anonym... Det er en af de muligheder plusmedlemmerne har, at de kan gøre så kun deres vennerne kan se de indlæg og debatter man laver.. Så tror din baby.dk er helt normal..

Anmeld

14. oktober 2010

<3

bagger26 skriver:

Tror hun har gjort sin profil lidt anonym... Det er en af de muligheder plusmedlemmerne har, at de kan gøre så kun deres vennerne kan se de indlæg og debatter man laver.. Så tror din baby.dk er helt normal..

Åh ok, jamen fornuftigt nok, og nej der er også nogle andre småfejl som den driller med

Anmeld

14. oktober 2010

<3

Baagøe skriver:

Ork ja. Det er da nådig sluppet

Nemlig ja

Anmeld

14. oktober 2010

bagger26

Kirle skriver:

Åh ok, jamen fornuftigt nok, og nej der er også nogle andre småfejl som den driller med

Okay, ja sådan er det jo engang imellem med det teknologi hehe..

Anmeld

14. oktober 2010

<3

bagger26 skriver:

Okay, ja sådan er det jo engang imellem med det teknologi hehe..

Ja det skal heller ikke være så nemt det hele.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.