Så fødte jeg endelig vores lille Wilma!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.755 visninger
29 svar
0 synes godt om
14. oktober 2010

misslea

Kære alle....

Som mange af jer ved, var jeg godt træt af, at lillepigen havde valgt at blive inde i babyhulen, selvom terminen forlængst var overskredet!!!

MEN.... d. 12.10.10 kl. 06.06 kom vores dejlige lille Wilma til verden!!

Vandet gik uden varsel kl. 1.15, veerne kom 1.30 og ca. 4½ time efter lå hun på min mave og skreg!!!!

Woooov det gik stærkt og av for søren, hvor gør det ondt at udvide sig 10 cm på 2 timer, MEN MEN MEN.... hvor var det bare den mest fantastiske oplevelse.... jeg mangler simpelthen ord!!!

Som lovet skal jeg nok skrive en FYLDIG fb, når jeg lige finder tiden til det....!!!

Og lige en Tak til Trine (Thjul), som gad at være budbringeren her på Baby.dk

10000 tak for alle de søde hilsner.... det varmer HELT VILDT om mit hjerte!!!

De aller kærligste fra en meeeeget lykkelig MOR!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

lisbethita

misslea skriver:

Kære alle....

Som mange af jer ved, var jeg godt træt af, at lillepigen havde valgt at blive inde i babyhulen, selvom terminen forlængst var overskredet!!!

Vandet gik uden varsel kl. 1.15, veerne kom 1.30 og ca. 4½ time efter lå hun på min mave og skreg!!!!

Woooov det gik stærkt og av for søren, hvor gør det ondt at udvide sig 10 cm på 2 timer, MEN MEN MEN.... hvor var det bare den mest fantastiske oplevelse.... jeg mangler simpelthen ord!!!

Som lovet skal jeg nok skrive en FYLDIG fb, når jeg lige finder tiden til det....!!!

STORT STORT TILLYKKE MED LILLE WILMA!!!!!!! Og tillykke med den nye status som mor. Og ja...det har gjort avs...!!! Dejligt I kom godt igennem det. Det er bare så dejligt, at hun er sund og rask! 

Glæder mig til du sender billeder af din lille datter!!

Kram fra Lisbeth

Anmeld

14. oktober 2010

JulieE

misslea skriver:

Kære alle....

Stort TILLYKKE med jeres lille Wilma (skønt navn!!) Glæder mig til at læse FB og se billeder af vidunderet!!! Håber alle hard et godt!

Anmeld

14. oktober 2010

quar20

Igen et kæmpe stort tillykke...

Ja som jeg skrev tidligere så har jeg endnu ikke hørt om en baby der er blevet imaven Så selvfølgelig ville hun komme til verden..!!

DEJLIGT DEJLIGT - glæder mig til at se billeder af hende

Kæmpe knus

Anmeld

14. oktober 2010

Laulund87

Stort tillykke

Anmeld

14. oktober 2010

Fleur

Dejligt du lige skrev, er meget glad for det var sådan en hurtig fødsel og hold da op ja - det må ha gjort ondt at udvide så hurtigt .
Igen, tillykke med dejlige Wilma (fordi selvfølgelig er hun dejlig).
Glæder mig til billeder af hende!

Knus,

Anmeld

14. oktober 2010

A&F

TILLYKKE

Anmeld

14. oktober 2010

<3

Dejligt at høre! Tillykke tillykke tillykke!!!

Anmeld

14. oktober 2010

bullerbassen

Tillykke

Anmeld

14. oktober 2010

VNB

KÆMPE stort tillykke med jeres lille Wilma!

Hvor lyder det bare til at have været en rigtig god fødsel! Man fristes jo til at sige at "den der venter, venter på noget godt"

Endnu engang mange gange tillykke med jeres lille vidunder, som helt sikkert er kæmpe smuk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.