Maven 20+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2012

Kløver

Nessie skriver:

Ha ha, ja så kan man jo lære at kigge på datoen

Men det VAR da en fin mave

Kan jo så heller ikke lige huske hvem der er hvor langt eller har født, men hyggeligt at se dit "gamle" billede

Ja kan jeg jo så også lære, da det faktisk er fra min graviditet med min søn som er 16 mdr, ups

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

Nessie

Maja84 skriver:

Ja kan jeg jo så også lære, da det faktisk er fra min graviditet med min søn som er 16 mdr, ups

He he hvor er vi gode

Var maverne nogenlunde ens?

Anmeld

24. maj 2012

Kløver

ønskebarn74 skriver:

hihi.. havde ikke set datoen og tænkte du bare ikke havde fortalt herinde før nu at i ventede den næste..

skal scannes imorgen og ja det er fryseægene vi bruger.. jeg må ikke have hormonerne til friske forsøg så tæt på at jeg har fået fjernet min galde.. og manden skal jo til Afganistan om 2md...

Vi har været så heldige lige at få nr 2, så tror lige vi venter et par år før vi ser om vi bliver heldige igen, lært at nr 2 åbenbart ikke behøver være så længe undervejs som nr 1

Spændende. Hvad scanner de for, altså lægger de æg op alligevel og håber uden hormoner, og så er chancen bare en smule mindre eller hvordan ? Håber sådan, kunne være Dejligt du kunne blive gravid inden han tager afsted hvor længe skal han være afsted?

Anmeld

24. maj 2012

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Vi har været så heldige lige at få nr 2, så tror lige vi venter et par år før vi ser om vi bliver heldige igen, lært at nr 2 åbenbart ikke behøver være så længe undervejs som nr 1

Spændende. Hvad scanner de for, altså lægger de æg op alligevel og håber uden hormoner, og så er chancen bare en smule mindre eller hvordan ? Håber sådan, kunne være Dejligt du kunne blive gravid inden han tager afsted hvor længe skal han være afsted?

ok, nu er jeg da flov.. jeg blander da hvist dig sammen med en anden herinde jeg chatter med..  hvordan går det med lillepigen??

jeg har i næsten 2 uger fået hormon der skal lave min slimhinde klar til ægene.. tyk og klistret vil de have den.. scanningen skal vise hvor langt det er nået, så vi kan planlægge optøning af vores fryseæg og få dem lagt op..

Anmeld

24. maj 2012

Kløver

ønskebarn74 skriver:

heltook

ok, nu er jeg da flov.. jeg blander da hvist dig sammen med en anden herinde jeg chatter med..  hvordan går det med lillepigen??

jeg har i næsten 2 uger fået hormon der skal lave min slimhinde klar til ægene.. tyk og klistret vil de have den.. scanningen skal vise hvor langt det er nået, så vi kan planlægge optøning af vores fryseæg og få dem lagt op..

Det er helt ok, gør jeg også selv og kan nogle gange være svært at huske alt ;-)

Lillepigen har det fint, Men hun brokker sig en del, og vil ikke gerne ligge selv. Hun sover også stadig meget

Håber det bliver denne gang, også så du ikke skal igennem at ha lavet nyt forsøg eller ender med at skulle ha flere æg taget ud, synes også i har været igennem meget og kæmpet længe, synes da at kunne huske i også kæmpede da jeg ventede på at komme i behandling
Håber scanningen viser god tyk perfekt slimhinde, klar til at dine fine æg kan sætte sig fast og vokse

Anmeld

24. maj 2012

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Det er helt ok, gør jeg også selv og kan nogle gange være svært at huske alt ;-)

Lillepigen har det fint, Men hun brokker sig en del, og vil ikke gerne ligge selv. Hun sover også stadig meget

Håber det bliver denne gang, også så du ikke skal igennem at ha lavet nyt forsøg eller ender med at skulle ha flere æg taget ud, synes også i har været igennem meget og kæmpet længe, synes da at kunne huske i også kæmpede da jeg ventede på at komme i behandling
Håber scanningen viser god tyk perfekt slimhinde, klar til at dine fine æg kan sætte sig fast og vokse

jo, vi var igang dengang også..

og kan godt forstå hun er lidt urolig i denne varme.. øv..

og det skal fandeme snart være vores tur..

Anmeld

25. maj 2012

Kløver

ønskebarn74 skriver:

eerljejerejeres

jo, vi var igang dengang også..

og kan godt forstå hun er lidt urolig i denne varme.. øv..

og det skal fandeme snart være vores tur..

Ja, det er jeres tur nu, håber det lykkedes denne gang, med de fine fryseæg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.