Alene hjemme......igen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

251 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. august 2008

st

Ikke fordi det gør noget. Jeg elsker alene aftener sammen med Mads. Vi sørger altid for at få noget dejligt at spise, når vi kun er ham og mig. Det glæder nok moderen mere end sønnen, men det er en hyggelig tradition.

Jeppe smuttede til Sverige i eftermiddags. Han har en kammerat derovre, som det var på tide at få besøgt. Mads og jeg kunne godt have taget med, men jeg synes det var så kort tid for så lang en tur. Han kommer hjem igen i morgen, og har så den sidste feriedag.
Vi bestemte at vi tog med næste gang. Så kunne det også planlægges lidt bedre.

Men Madsen er puttet. Han er faldet i søvn til min store overraskelse, da han sov 3½ times middagssøvn i dag. Det er bare så længe siden han har gjort det sidst. Men dejligt, så er der en hel aften med baby.dk til mig. Så skal det nok passe med, at der ikke er nogen andre på....:S

Hvis det er sådan, så kan jeg jo passende sætte mig med mine chips og dip og trække fødderne op under mig i sofaen og se en scary-movie. 8D

Mange hilsner og en god lørdag aften til jer allesammen.

Klem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2008

3rollinger

Hej st

Hvad faar I mon at spise naar Jeppe er hjemme? Udejlig mad ;)

Mine unger er ikke til at drive i seng her i ferien, paa trods af at de er de nemmeste boern at ligge i seng til hverdag. Men det skal der vel ogsaa vaere plads til. Og paa mandag starter hverdagen igen +o(. Oev boev.

Jeg tror jeg er lidt ked af at skulle tilbage til Spanien, men glaeder mig dog til at kunne tage mig sammen til at spise ordentlig og ikke fylder mig med alle mulige laekkerier hele tiden. Som den RitteSport jeg lige har spist lidt af :$

Hyg dig med chips og dip og films.

knus
st

Anmeld

2. august 2008

Stumpen

Savner du Danmark og din familie meget eller er det når du er hjemme at følelserne/savnet popper op??

Har I slet ingen planer om at bosætte jer i Danmark i nogle år??
(H)

Det er skønt at være alene med de små, det giver lige lidt ekstra kvali tid på en anden måde synes jeg...
(H)

Anmeld

2. august 2008

st

Ja det er også kvali-tiden jeg er vild med. At have Mads helt for mig selv, det elsker jeg bare. Der kommer nogle stjerne stunder når man sådan har ham på to-mands hånd.

Til st, ja vi får udejligt mad når Jeppe er hjemme. Så jeg sender ham så meget ud af døren som muligt :D Der skal jo sul på kroppen.

st.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.