CD´er med baby musik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.594 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. oktober 2010

Gaya

Hej med jer

Jeg håber virkelig at der der nogen der kan hjælpe mig.....

Jeg har en skøn dreng på lidt over 5 måneder. Han sover om natten, en gang imellem vågner han mellem 3-4 og skal lige have lidt at spise og falder hurtigt i søvn igen......og det er jo SUPER lækkert.......men men men......han vil/kan tilgengæld ikke sove om dagen..... om morgenen når han vågner får han mad og vi leger derefter forskellige motorik-lege.....og det elsker han.....så bliver han træt falder i søvn men sover kun 20-30 minutter (nogen gange mindre) så kan han være vågen i 4-6 timer med en enkelt power-nap på 5 minutter i ny og næ......og til sidst på eftermiddagen er han bare så overtræt at det er lige meget hvad vi finder på, så er han bare sur og utilfreds......det er tydeligt at se at der er fordi han er overtræt, for han bliver glad når far kommer hjem fra arbejde, men efter 15 minutter er det heller ikke godt nok længere......

Jeg har fået anbefalet flere forskellige baby musik CD´ere, og nu er det jeg vil høre om i kender til dem og hvad i synes om dem??? og meget gerne hvor jeg kan købe dem.....

Håber der er nogen der kan hjælpe, så jeg kan få lidt overskud i dagstimerne, til at være den super mor jeg så gerne vil være...;o)

Kh Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

dorthemus

Hmm jeg ville nok bare vente til det er overstået...min datter har også sådanne perioder.Kun sover heller ikke meget omdagen og er derfor r**træt sidst på eftermiddagen så hun allerede går til ro kl. 18

Jeg har ikke lyst til at introducere specielle metoder, såsom musik, for at få hende til at sove...så skal man nemlig også til at vænne dem fra igen på et tidspunkt og hvad hvis man er ude hos nogen og ikke har musikken med?

Selvom det er hårdt lige nu, så går det over...ligesom med alt andet

Anmeld

15. oktober 2010

Gaya

dorthemus skriver:

Hmm jeg ville nok bare vente til det er overstået...min datter har også sådanne perioder.Kun sover heller ikke meget omdagen og er derfor r**træt sidst på eftermiddagen så hun allerede går til ro kl. 18

Jeg har ikke lyst til at introducere specielle metoder, såsom musik, for at få hende til at sove...så skal man nemlig også til at vænne dem fra igen på et tidspunkt og hvad hvis man er ude hos nogen og ikke har musikken med?

Selvom det er hårdt lige nu, så går det over...ligesom med alt andet

Tak for dit svar....

Jeg kan sagtens følge dig.......vores "problem" er bare at det ikke er en periode.....sådan har han været siden han var en måned....han vil simpelthen bare ikke sove om dagen.....så jeg søger noget der kan få ham til at slappe af.
Der er ingen problemer når vi er ude hos nogen eller hvis vi er ude og handle.....der siger alle altid hvilken dejlig rolig og glad dreng vi har.....men så sker der jo også noget.....
Men vi kan jo ikke være ude hver dag......

Det er jo ikke sjovt at have en skøn baby, der bare er sur og overtræt hver dag når kl. er 14........og at det er ligemeget hvad man finder på derefter. En sjælden gang imellem tager en en god lur på 2-4 timer om eftermiddagen og det er en helt anden dreng min kæreste kommer hjem til.......

Kh fra Lene

Anmeld

15. oktober 2010

dorthemus

Gaya skriver:

Tak for dit svar....

Jeg kan sagtens følge dig.......vores "problem" er bare at det ikke er en periode.....sådan har han været siden han var en måned....han vil simpelthen bare ikke sove om dagen.....så jeg søger noget der kan få ham til at slappe af.
Der er ingen problemer når vi er ude hos nogen eller hvis vi er ude og handle.....der siger alle altid hvilken dejlig rolig og glad dreng vi har.....men så sker der jo også noget.....
Men vi kan jo ikke være ude hver dag......

Det er jo ikke sjovt at have en skøn baby, der bare er sur og overtræt hver dag når kl. er 14........og at det er ligemeget hvad man finder på derefter. En sjælden gang imellem tager en en god lur på 2-4 timer om eftermiddagen og det er en helt anden dreng min kæreste kommer hjem til.......

Kh fra Lene

Okay det kan jeg godt se...øv! Herhjemme har jeg den sidste uges tid gået laaaange ture hver dag for Runa sover rigtig godt i sin barnevogn. I dag gik jeg i 3½ time og hun sov 2½ time

Alligevel er hun træt når vi kommer hjem og det er lidt et kapløb med tiden for at få hende puttet inden hun blir overtræt og pylret.

Håber du finder en løsning snart

Anmeld

16. oktober 2010

LC

Har du overvejet en musik uro, så kan du ligge ham unde den i ½time hver dag, måsk kortere tid i starten, så kan han selv bestemme om han vil sove og ellers bare ligge stille og høre på uroen.

Ved at min datter har været rigtig glad for hendes, den har også dæmpet lys der skifter farve og drejer rundt. Siden hun har været hel lille har hun set på den i 15min og så sov hun.

Kan selvfølgelig godt være det lige kræver lidt tilvænding, men så får han slappet lidt af i løbet af dagen. også selvom han ikke sover, så ligger han stille og ser på den.

Anmeld

16. oktober 2010

Gaya

LC skriver:

Har du overvejet en musik uro, så kan du ligge ham unde den i ½time hver dag, måsk kortere tid i starten, så kan han selv bestemme om han vil sove og ellers bare ligge stille og høre på uroen.

Ved at min datter har været rigtig glad for hendes, den har også dæmpet lys der skifter farve og drejer rundt. Siden hun har været hel lille har hun set på den i 15min og så sov hun.

Kan selvfølgelig godt være det lige kræver lidt tilvænding, men så får han slappet lidt af i løbet af dagen. også selvom han ikke sover, så ligger han stille og ser på den.

Det var også en idé......vi har en uro, men det er sådan en man trækker op og så spiller den lidt tid og så skal den trækkes op igen.....så skal da se mig om efter en anden så....;o)

Men tak for ideén.

Rap-rap fra Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.