Hej med jer
Jeg håber virkelig at der der nogen der kan hjælpe mig.....
Jeg har en skøn dreng på lidt over 5 måneder. Han sover om natten, en gang imellem vågner han mellem 3-4 og skal lige have lidt at spise og falder hurtigt i søvn igen......og det er jo SUPER lækkert.......men men men......han vil/kan tilgengæld ikke sove om dagen..... om morgenen når han vågner får han mad og vi leger derefter forskellige motorik-lege.....og det elsker han.....så bliver han træt falder i søvn men sover kun 20-30 minutter (nogen gange mindre) så kan han være vågen i 4-6 timer med en enkelt power-nap på 5 minutter i ny og næ......og til sidst på eftermiddagen er han bare så overtræt at det er lige meget hvad vi finder på, så er han bare sur og utilfreds......det er tydeligt at se at der er fordi han er overtræt, for han bliver glad når far kommer hjem fra arbejde, men efter 15 minutter er det heller ikke godt nok længere......
Jeg har fået anbefalet flere forskellige baby musik CD´ere, og nu er det jeg vil høre om i kender til dem og hvad i synes om dem??? og meget gerne hvor jeg kan købe dem.....
Håber der er nogen der kan hjælpe, så jeg kan få lidt overskud i dagstimerne, til at være den super mor jeg så gerne vil være...;o)
Kh Lene
Anmeld