Total forbavset..... 125 børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

270 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. august 2008

st

ja jeg har lige fundet vores gamle fødsels liste frem. Der er listet 125 børn op på den liste, hvis mødre hørte til august 06 gruppen. 61 drenge og 64 piger. Der må siges at være faldet nogle fra. Hold da op. Men nu meget hggeligt at sidde og kigge på nogle af de helt gamle navne, så husker man lige pludselig nogle sjove historier.

Ja man kan da blive overrasket. (?)

Knus st.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2008

3rollinger

Ja, det er aergeligt. Og af dem der er tilbage paa iGroups falder de fleste for 100 dages reglen. Det er ikke meget gang i os nogen steder.

Men vi er her da, og det er det vigtigste ;)

Knus
st

Anmeld

2. august 2008

Stumpen

Jeg tror også at jeg falder for 100 dags reglen mht billeder.. Men ja, får ikke lagt noget ind når der ingen gang er på siden...

Nej vi skal have mere gang i siden her og det tror jeg vi kan få ved at mødes, så stem i hvilken månede i kan og skriv evt. i indlægget om I kan I flere.. Det kunne være så super at mødes efter 2-3 års space-kendskab.. Så st S, du tager lige jetteren hjem og sjællænderne I finder lige en bil og fylder op og så campere vi i sts have :P:P

Men ja vi er mange der er faldet af.. Men så må os der er tilbage have linjen varm ;)
(H)

Anmeld

2. august 2008

Heidimed lea

ja jeg synes det er lidt ærgelig at igroups ikke bliver brugt mere end det gør, savner at se alle de skønne børn:)..

jeg bruger igroups meget fra mødregruppen med min søn, skal vi ikke få lidt gang i den igen:):)

knus en træt gaab Heidi (hvis yngste skud på stammen sover sååå skidt om natten) også derfor jeg er så lidt på for tiden

Anmeld

2. august 2008

st

Udover at Ig er mere privat end her, så er jeg ikke den store fan af siden mere, da jeg mener at baby.dk stort set har de funktioner, som jeg synes var gode inde på den anden side. Men det er stadig rart, at man kan skrive til alle pigerne fra aug. uden at fremmede kan se med. Så jeg vil fortsat logge ind på ig ind imellem.

st.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.