Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
til alle dem som strikker... Jeg vil gerne strike et halsterklæde, hue og vanter til baby, men er i tvivl om hvilket garn jeg skal bruge. Har noget super sødt akryl og noget der er 70% akryl og 30% uld, men skal det ikke være noget super blødt noget man bruger? tænkte at det ellers kunne irreterer huden...
Hvad siger i?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej.Jeg vil også mene, at det skal være noget blødt garn. Jeg har selv lige købt noget baby-uld, som er rigtig blødt. Det er merinould, som forhandles mange steder og i forskellige løbelængder (tykkelser).Prøv at høre ad i en strikkeforretning
God fornøjelse!
Hilsen Nea85
Har set man kan få noget der hedder baby garn, ku være man skulle købe det så
Jeg har først lige lært at strikke, og har indtil videre kun lavet et halsterklæde i retstrik hehe, så håber jeg kan finde ud af at lave andet
Altså jeg strikker godt nok ikke - men hækler. er selv i gang med et babytæppe til min søn og det hækler jeg i den blødeste alpakka (100% alpakka) og så er det allergivenligt Det vil jeg i hvertfald gerne anbefale. Mener også man kan få det i noget der hedder "baby-alpakka". Der er garnet så bare lidt tyndere i det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128