Bryster der ikke er lige store..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

912 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. oktober 2010

hc=k

Mine bryster er ikke lige store, faktisk er de ca 2 skåle uens og det er altså en stor belastning ikke kun når man køber undertøj, men også bare sådan i hverdagen når man kun er 23.

Nu har jeg været hos lægen og få en tid om 2 uger så jeg kan finde ud af om de vil henvise mig til nye bryster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

hc=k skriver:

Mine bryster er ikke lige store, faktisk er de ca 2 skåle uens og det er altså en stor belastning ikke kun når man køber undertøj, men også bare sådan i hverdagen når man kun er 23.

Nu har jeg været hos lægen og få en tid om 2 uger så jeg kan finde ud af om de vil henvise mig til nye bryster

der er ingen naturlige bryster der er helt fuldstændig ens af str... mine varierer 1 skål... :0)

jeg tror nu ikke de kan henvise dig til nye bryster pga. dette... måske kan du få fyldt lidt i det ene?

Anmeld

14. oktober 2010

twinboys

hc=k skriver:

Kender problemet og jeg skal bare lige af med nogle kilo først så skal jeg under kniven

Anmeld

14. oktober 2010

Silas&Mille

twinboys skriver:

Kender problemet og jeg skal bare lige af med nogle kilo først så skal jeg under kniven

Det samme her... Mine svinger næsten 3 skåle, så det ene sidder lidt 'løst' i forhold til det andet

Jeg håber også jeg kan få snakket rigtig godt med min læge når jeg har født og er kommet ned på de rette kilo.

Man kan nemlig godt blive henvist, hvis det er til fysisk eller psykisk belastning for en.

Anmeld

14. oktober 2010

twinboys

MoriSverige skriver:

Det samme her... Mine svinger næsten 3 skåle, så det ene sidder lidt 'løst' i forhold til det andet

Jeg håber også jeg kan få snakket rigtig godt med min læge når jeg har født og er kommet ned på de rette kilo.

Man kan nemlig godt blive henvist, hvis det er til fysisk eller psykisk belastning for en.

Nemlig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.