så gjorde jeg det :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

827 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. oktober 2010

isimaven

Jeg har i et stykke tid gået og drømt om en slyngevugge til lillesøster og har også kun hørt godt om den.
Men min nærrighed har syntes 1600 kroner var mange penge at gi' når nu vi i forvejen har en stokke hængevugge og en lift plus barnevogn, så det var mest til pjat og så når vi ikke er hjemme at den skulle bruges. Men i går fandt jeg så et sy-selv kit på nettet med alle kroge, dimser og ophæng plus syvejledning til 350 kr. Så nu er det bestillt samt det lækreste stof (madressen havde vi i forvejen), nu får lillesøster en fin slyngevugge og så til en tredjedel af prisen ... Og jeg føler mig helt tryg ved mit syprojekt da min mor kommer på besøg i nogle dage og hun er virkelig en ferm syerske så jeg skal ikke finde ud af det hele selv

Glæder mig til at lægge min bebs i den (forhåbentlig) fine slygevugge når hun en dag kommer ud til os ...

til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

kht

aj kan jeg ikke få den adrasse da jeg gerne vil have sådan en men har det også at 1600kr er mange penge  

kh tmk der må føde hjemme fra på søndag

Anmeld

14. oktober 2010

isimaven

kht skriver:

aj kan jeg ikke få den adrasse da jeg gerne vil have sådan en men har det også at 1600kr er mange penge  

kh tmk der må føde hjemme fra på søndag

Mamaslife.dk
Under sy selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.