Opbevaring af bamser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.621 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. oktober 2010

Maja_4000

Jeg er jo igang emd "projekt baby-hjørne" .. Hun får et hjørne af soveværelset , da vi kun bor i en to-værelses :/
Men men .. Jeg synes allerede nu , at vi har et hav af bamser ! Hvor gør I af alle de bamser man får / køber ?
Frygter virkelig at folk kommer med bamser i barselsgave
Har I nogle gode idéer ? Gerne med billede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Dorthe1986

Maja_4000 skriver:

Jeg er jo igang emd "projekt baby-hjørne" .. Hun får et hjørne af soveværelset , da vi kun bor i en to-værelses :/
Men men .. Jeg synes allerede nu , at vi har et hav af bamser ! Hvor gør I af alle de bamser man får / køber ?
Frygter virkelig at folk kommer med bamser i barselsgave
Har I nogle gode idéer ? Gerne med billede

Jeg har en lille ide I Ikea kan man få sådan nogle der hænger ned fra loftet, der er inddelt i flere rum, på den måde kommer det ikke til at fylde så meget. Har prøvet at vedhæfte et billede De koster kun 29 kr

Anmeld

14. oktober 2010

Maja_4000

Dorthe1986 skriver:

Jeg har en lille ide I Ikea kan man få sådan nogle der hænger ned fra loftet, der er inddelt i flere rum, på den måde kommer det ikke til at fylde så meget. Har prøvet at vedhæfte et billede De koster kun 29 kr

Ej hvor smart

Det kan være vi skal I ikea og kigge (;

Anmeld

14. oktober 2010

louisevl

min mor er dagplejemor og har vildt mange bamser til børnene. hun har hængt et reb op i rummet på langs og så sidder de forskellige bamser fast med klemmer

Anmeld

14. oktober 2010

Ryberg

De der fra Ikea der hænger ned er bare ultra smarte....

Man kan også hænge dem op på en snor langs væg kanten som en slags pynt evt. med klemmer som nævnt, så er de nemme at se og nemme at få ned..

Putter man dem i sådan en fra Ikea har jeg erfaring med at de bliver glemt og bare er "fyld"

Anmeld

14. oktober 2010

Maja_4000

louisevl skriver:

min mor er dagplejemor og har vildt mange bamser til børnene. hun har hængt et reb op i rummet på langs og så sidder de forskellige bamser fast med klemmer

Nu jeg tænker over det , havde jeg faktisk selv sådan en snor da jeg var lille haha :b Den hang bare lodret ..

Anmeld

14. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Maja_4000 skriver:

Ej hvor smart

Det kan være vi skal I ikea og kigge (;

vi bruger også netop denne til opbevaring af bamserne

Anmeld

14. oktober 2010

*Sofie*

Malou har sine mange bamser i en stor hvid flet-kurv

Anmeld

14. oktober 2010

MariaJ

Jeg har tænkt mig at rydde et par hylder i en bogreol til bamser, dukker og de par bøger vi indtil videre har fået. Vi har heller ikke noget børneværelse og det meste af hendes legetøj ligger i en trækasse i stuen, men jeg synes som sagt at bamser, dukker og rigtige bøger fortjener at kunne ses lidt bedre.

Anmeld

14. oktober 2010

Corn

Jeg giver dem til genbrugsen

VI har en million bamser, og der er måske to af dem, til hver, som de gider at lege med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.