2. lægebesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

644 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. oktober 2010

Pippi

Hej alle.

Har nu været til 2. lægebesøg og har fået lavet vandrejournal, blevet vejet og fået taget blodprøve. Lægen sagde at alt så ud som det skulle

Har har lige fået en mail fra min læge om, at jeg ikke har haft lussingesyge, så det skal jeg undgå at blive smittet med, men hvordan undgår man det? Tror da vidst lige jeg skal have skrevet til hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Rødhætte

Ang lussingsyge er der ikke så meget andet at gøre, end at holde sig væk fra de personer der har det.

Jeg arbejde i en daginstitution hvor risikon kan være høj for at et barn får det. Sker det skal jeg blive væk fra arbejdspladsen i 6 uger! Min søster var ikke på arbejde i 3 mdr pga denne lussingsyge blev ved med at komme i institutionen. Håber svaret kan hjælpe lidt

Kram

Anmeld

15. oktober 2010

Thirle3

Hej Pippi

Godt at høre at dit andet lægebesøg blev noget bedre end det første

Jeg har heller ikke haft lussingesyge, jeg skal bare holde mig væk fra mine børns institutioner/skole hvis det kommer der, ellers er det hvis kun et problem hvis mine egne børn får det 

Thirle

Anmeld

15. oktober 2010

Pippi

Ok tak for jeres svar så skal jeg vidst ikke bekymre mig så meget om det, det er nu dejligt nok at vide, for jeg kommer ikke så tit i daginstitutioner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.