er bare SÅ varm i hjertet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.043 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. oktober 2010

quar20

Ja som overskriften siger så er jeg noget så varm i hjertet og LYKKKKKKKKEEELIG...!!  .

Imorges da jeg sku sende min søn i Dp - kommer vi derover og får overtøjet og sko af.. Mens jeg gir ham futter på er han meget optaget af at jeg har hængehår idag.. ( plejer bare at smide det op i en hestehale eller knold )..!! han løber ind i køkkenet for at få morgenmad/læse bog mens de andre får morgenmad - og da jeg så lige står og snakker med dpmor og hvad de så skal lave idag - vil Tino ned og give krammer og kysser inden jeg smutter hjem igen..

Idet han krammer mig og mysser mig udbryder han bare : MIIIIIIIIIN MOOOOOOOAR....

ARHHHHH mit hjerte smeltet og jeg var solgt ..!!

Han sagde det så to gange lige efter - og jeg er stadig "høj" af lykke..!! Hvor er det altså stort at høre det fra hans mund.. Han er 20 måneder..

Nå ville bare lige ud med min lykke..

Tak fordi i læste med og håber i alle får en dejlig dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

NatasjaL

Hvor sødt :')

Vores datter er 22 måneder, og sagde den anden dag til mig " elsker dig " blev bare helt mundlam og kiggede på hende hehe.

Anmeld

14. oktober 2010

quar20

NatasjaL skriver:

Hvor sødt :')

Vores datter er 22 måneder, og sagde den anden dag til mig " elsker dig " blev bare helt mundlam og kiggede på hende hehe.

arhhhhhhhhhhhhhh hvor er det bare sødt...!!

Skide hormoner nu flæber jeg jo

Anmeld

14. oktober 2010

NatasjaL

quar20 skriver:

arhhhhhhhhhhhhhh hvor er det bare sødt...!!

Skide hormoner nu flæber jeg jo

Hvor er du sød

Anmeld

14. oktober 2010

mor-til-vanessa

quar20 skriver:

Ja som overskriften siger så er jeg noget så varm i hjertet og LYKKKKKKKKEEELIG...!!  .

Imorges da jeg sku sende min søn i Dp - kommer vi derover og får overtøjet og sko af.. Mens jeg gir ham futter på er han meget optaget af at jeg har hængehår idag.. ( plejer bare at smide det op i en hestehale eller knold )..!! han løber ind i køkkenet for at få morgenmad/læse bog mens de andre får morgenmad - og da jeg så lige står og snakker med dpmor og hvad de så skal lave idag - vil Tino ned og give krammer og kysser inden jeg smutter hjem igen..

Idet han krammer mig og mysser mig udbryder han bare : MIIIIIIIIIN MOOOOOOOAR....

Han sagde det så to gange lige efter - og jeg er stadig "høj" af lykke..!! Hvor er det altså stort at høre det fra hans mund.. Han er 20 måneder..

åhhh hvor skønt. kan godt forstå at dit hjerte smeltede.

er det første gang han sagde det?

Anmeld

14. oktober 2010

quar20

mor-til-vanessa skriver:

åhhh hvor skønt. kan godt forstå at dit hjerte smeltede.

er det første gang han sagde det?

Ja det er nemlig første gang han sagde det og var lige ved at begynde at hyle..!! Det gjorde jeg så da jeg kom hjem..!! Er simpelthen SÅ rørt...!!

Anmeld

14. oktober 2010

quar20

NatasjaL skriver:

Hvor er du sød

Ja det sker engang imellem at jeg er det..!!

Anmeld

14. oktober 2010

mor-til-vanessa

quar20 skriver:

Ja det er nemlig første gang han sagde det og var lige ved at begynde at hyle..!! Det gjorde jeg så da jeg kom hjem..!! Er simpelthen SÅ rørt...!!

det kan jeg godt forstå. jeg tror slet ikke jeg ville kunne holde den til jeg kom hjem

Anmeld

14. oktober 2010

quar20

mor-til-vanessa skriver:

det kan jeg godt forstå. jeg tror slet ikke jeg ville kunne holde den til jeg kom hjem

Vi bor HELDIGVIS kun 80meter fra dagplejen så var meget hurtigt hjemme til at tage min pak kleenex frem

Anmeld

15. oktober 2010

Brams

quar20 skriver:

Ej hvor er det da bare fantastisk - sidder her med tårer i øjnene og glæder mig til den dag hvor Lærke kommer og siger det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.