At søge fuld forældremyndighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.369 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. oktober 2010

Pige2009

Jeg er fra mange kanter blevet rådet til at søge fuld forældremyndighed over Laura, men hvordan foregår det? Kan jeg udskrive en blanket og så spørge om Lauras far vil underskrive den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Pige2009

20. oktober 2010

N&J

Jeg er ret sikker på Linda at du skal søge den fulde forældremyndighed gennem statsamtet, det er vist ikke så ligetil.. men nu ved jeg ikke helt hvor I står ift hinanden lige nu.. 

Anmeld

20. oktober 2010

Pige2009

N&J skriver:

Jeg er ret sikker på Linda at du skal søge den fulde forældremyndighed gennem statsamtet, det er vist ikke så ligetil.. men nu ved jeg ikke helt hvor I står ift hinanden lige nu.. 

Jeg har udskrevet blanketten og mangler "blot" underskriften fra Johnny

Anmeld

21. oktober 2010

N&J

Baagøe skriver:

Jeg har udskrevet blanketten og mangler "blot" underskriften fra Johnny

Fantastisk, troede virkelig ikke det var så let når man først havde fået fælles.. men dejligt at det er det... 

Anmeld

21. oktober 2010

Pige2009

N&J skriver:

Fantastisk, troede virkelig ikke det var så let når man først havde fået fælles.. men dejligt at det er det... 

Jo jo. Hvis begge parter er indstillet på det, kan man udfylde en "Erklæring om opløsning af fælles forældremyndighed"

Anmeld

21. oktober 2010

N&J

Baagøe skriver:

Jo jo. Hvis begge parter er indstillet på det, kan man udfylde en "Erklæring om opløsning af fælles forældremyndighed"

så skal du bare have det sådan at begge parter er helt indstillet, men tror det er en god ide, måske det kan få ham til at forstå at det her er alvor.. 

Anmeld

21. oktober 2010

Pige2009

N&J skriver:

så skal du bare have det sådan at begge parter er helt indstillet, men tror det er en god ide, måske det kan få ham til at forstå at det her er alvor.. 

Det tror jeg godt han ved, men jeg er ved at komme videre nu, og er ved at få hjælp fra en coach herinde fra og skal i næste uge på Familiehuset i Odense for at søge professionel hjælp til at bearbejde mine følelser og det svigt jeg har oplevet. Det tror jeg er nødvendigt for at tage kontrollen over mit eget liv og ikke længere lade mig trække rundt i manegen af ham som en dresseret circushest...

Anmeld

21. oktober 2010

N&J

Baagøe skriver:

Det tror jeg godt han ved, men jeg er ved at komme videre nu, og er ved at få hjælp fra en coach herinde fra og skal i næste uge på Familiehuset i Odense for at søge professionel hjælp til at bearbejde mine følelser og det svigt jeg har oplevet. Det tror jeg er nødvendigt for at tage kontrollen over mit eget liv og ikke længere lade mig trække rundt i manegen af ham som en dresseret circushest...

Det lyder godt Linda, håber at det snart begynder at gå fremad.. 

Anmeld

21. oktober 2010

Pige2009

N&J skriver:

Det lyder godt Linda, håber at det snart begynder at gå fremad.. 

Det håber jeg også, og jeg er indstillet på at starte på en frisk for min egen skyld. Derfor håber jeg faktisk heller ikke, at Johnny kommer til Lauras fødselsdag på mandag, som han ellers har bebudet, da jeg er bange for at blive sat tilbage i den proces jeg nu har indledt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.