Update - (er det måske nu??)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. oktober 2010

Magsen

har så lige været til jm for at blive undersøgt, jeg var ikke begyndt at åbne eller noget og der var intet blod at se nogen steder så hun kunne faktisk ikke helt sige om der var ved at ske noget eller ej, men livmoderhalsen var blød og nu 1 cm lang ..

såå, håber på veer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Slettet

Maggieh skriver:

har så lige været til jm for at blive undersøgt, jeg var ikke begyndt at åbne eller noget og der var intet blod at se nogen steder så hun kunne faktisk ikke helt sige om der var ved at ske noget eller ej, men livmoderhalsen var blød og nu 1 cm lang ..

såå, håber på veer

Uha det lyder spændende - har du haft veér eller hvordan? (Jeg har ikke lige læst det indlæg som kom før denne update )

...Jeg for at vi begge snart får vores guldklumper i armene, det er bare SÅ meget bedre end i maven

Anmeld

14. oktober 2010

Magsen

Swips.. skriver:

Uha det lyder spændende - har du haft veér eller hvordan? (Jeg har ikke lige læst det indlæg som kom før denne update )

...Jeg for at vi begge snart får vores guldklumper i armene, det er bare SÅ meget bedre end i maven

nej, de mente jeg havde haft tegnblødning som jo er et tegn på at en fødsel er ved at gå igang, men så blev jeg undersøgt og så vidste hun ikke helt alligevel om det havde været det for hun kunne ikke se noget blod.. Så hun sagde at hvis det var noget jamen så ville veerne jo komme..

og ja alt hvad jeg kan for at vi snart får dem uuuud !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.