Vi har brug for hjælp - igen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

917 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. oktober 2010

Projekt-piger

Vi er to piger som er i den situation vi har projekt uge. Og vi er i den situation at vi har brug for en hjælpende hånd. Vores overemne er " Livets vilkår" hvor vi så har valgt " Livet som ung mor" som delemne.

Vi mangler unge mødre/forældre par som kunne tænke sig at blive interwiuvet over telefonen og svare på nogen af vores spørgesmål. Det drejer sig om 11 spørgesmål som omhandler livet før og efter fødslen.

Vi ville være meget taknemmelige hvis nogen ville " melde" sig og bruge bare lidt tid på at snakke med os - hurtigst muligt

Kontakt os endelig herinde, eller på vores post herinde på baby.dk

PS. føler i der er mange fordomme i forhold til unge mødre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

AnneBJ

Projekt-piger skriver:

Vi er to piger som er i den situation vi har projekt uge. Og vi er i den situation at vi har brug for en hjælpende hånd. Vores overemne er " Livets vilkår" hvor vi så har valgt " Livet som ung mor" som delemne.

Vi mangler unge mødre/forældre par som kunne tænke sig at blive interwiuvet over telefonen og svare på nogen af vores spørgesmål. Det drejer sig om 11 spørgesmål som omhandler livet før og efter fødslen.

Vi ville være meget taknemmelige hvis nogen ville " melde" sig og bruge bare lidt tid på at snakke med os - hurtigst muligt

Måske skal I definere hvad "unge mødre" er.. aldersmæssigt altså

Held og lykke med projektet!

Anmeld

14. oktober 2010

Projekt-piger

Vi har valgt at arbejde med mødre fra 15 - 20 år

Anmeld

14. oktober 2010

Low

Jeg var 19 år da jeg fødte min søn. Han er nu lidt over 3 mdr. og jeg er blivet 20 i mellemtiden. Jeg bor på Amager med min dreng og 2 hunde i et hus. Jeg er enlig.

Anmeld

27. oktober 2010

slettet_7530

Projekt-piger skriver:

Pøj pøj med projektet håber i får mange henvendelser, jeg er klar hvis i skal bruge en gammel mor

Anmeld

27. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg vil også gerne sige pøj pøj... jeg er også "gammel"! Var nemlig 23 da jeg fødte vores datter

håber I får en masse gode svar!

Knus Caroline

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.