Hvor lang tid gik der fra da i stoppede på p-piller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2010

VIPpigen

Ditte<3 skriver:

Uhh hvor dejligt, stort tillykke og held og lykke med det hele 

Mange tak. Og held og lykke med jeres projekt... Husk bare at nyd det, ikke tænke for meget over det, og nyd hinanden mens i stadig kun er 2, selvom man glæder sig til den 3 kommer ind i billedet. Men tiden går pludselig hurtig som gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Lielbardis

Vi har prøvet siden slutningen af Juni i år, havde menses 3-4 gange den første måned, 28 dage efter var menses igen på spil, og har så ikke haft menses siden d. 29 august.... Har testet 3 gange siden sidste menses, men stadig kun negativ..

- i forhold til de andre skønne tøser herinde, har vi jo ikke prøvet så længe, men det føles som laaang tid.

Og velkommen.. Håber det lykkedes for jer, hurtigt.

Anmeld

13. oktober 2010

Ditte<3

Lise 26 skriver:

helt sikkert. kender en der ventede i 15 år, og have været igen alt for at blive gravid. virkede ikke, så lige pludselig en dag så var den der bare, og skal føde i december.. så man kan sige hun får virkelig ønskebarnet :-)

Det er virkelig fantastisk sådan noget, kunne forestille mig man næsten havde mistet håbet. Du må ønske hende stort tillykke fra mig Hvor er det stort 

Anmeld

13. oktober 2010

Lise 26

Ditte<3 skriver:

Det er virkelig fantastisk sådan noget, kunne forestille mig man næsten havde mistet håbet. Du må ønske hende stort tillykke fra mig Hvor er det stort 

det havde hun også. Hun har ikke brugt prævention i alle de år, fordi der ligesom ikke var mulighed for hende at få børn, og så ligepludeselig så var hun gravid. det er helt fantastisk at det kan ske. det var hendes højeste ønske :-) det skal jeg gøre :-)

Anmeld

13. oktober 2010

Moar2011

nået slet ikke at få mens efter p-pille stop, vi tog den i første hug håber også i er heldige

Anmeld

13. oktober 2010

Trine89

Ditte<3 skriver:

Tusind tak skal du have  Tror jeg bliver meget glad for det, sikke mange søde mennesker ..

Ihhh hvor spændende, krydser mine fingre for dig  Så må du lige give lyd fra dig hvis der er sket noget 

Stort knus og held og lykke 

heeh jah det er her nemlig. det er et dejligt sted. 

Jamen mange tak og i lige måde  
Skal nok huske at give lyd fra mig  

Anmeld

13. oktober 2010

A&F

Heej og velkommen til denne fantastiske side

Min mand og jeg er også startet på projekt baby. Så jeg smed p-pillerne i sidste md, og har derefter haft utrolig mange smerter i underlivet, og har også haft en del kvalme, det er typiske symptomer efter p-pille stop. Jeg fik så min menu her i  starten af oktober md desværre. Men vi tager det stille og roligt, der skal nok ske noget på et tidspunkt. Det er sjovt, hvor forskellige vi er som kvinder.

Held og lykke med PB

Anmeld

13. oktober 2010

mortilnoahogmelina

Hej med dig

Jeg stoppede på mine p-piller sidst i december , og stod med en positiv sidst i april månede , dog var der ikk lagt op til at der skulle komme en baby ud af det nu , men det gjorder der

- Jeg havde absolut ingen syntomer , nærmere en befrielse fra min krop at slippe for de piller .

Jeg stoppede da min krop begyndte at reagere på pillerne , jeg blev meget dårlig af dem , kastede ofte op når jeg havde taget dem osv .

Min mens den kom simpelthen på dato og nærmest klokkeslet alligevel 

rigtig meget held og lykke med projekt baby til jer .

Anmeld

13. oktober 2010

Ditte<3

Lise 26 skriver:

det havde hun også. Hun har ikke brugt prævention i alle de år, fordi der ligesom ikke var mulighed for hende at få børn, og så ligepludeselig så var hun gravid. det er helt fantastisk at det kan ske. det var hendes højeste ønske :-) det skal jeg gøre :-)

Jeg sidder helt og smiler, sådan nogle historier er fantastiske og man under hende det bare SÅ meget 

Anmeld

13. oktober 2010

B&J

fra p-pille stop til jeg blev gravid tog 3mdr vildt så hurtigt og jeg havde mega ondt i mine bryster 2uger før jeg fandt ud af det og av det gjorde mega ondt...

og held og lykke til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.