Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
KarinaV skriver: Jeg har ikke prøvet at lave dukker før...det er noget jeg først skal eksperimentere lidt med. Ja jeg sælger det jeg har på lager. Send mig en PM hvis der er nogen der er interesseret
Jeg har ikke prøvet at lave dukker før...det er noget jeg først skal eksperimentere lidt med.
Ja jeg sælger det jeg har på lager. Send mig en PM hvis der er nogen der er interesseret
Har du en idé om en pris på en dukke hvis du begynder at lave sådan nogle?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
KarinaV skriver: Jeg har hæklet lidt forskellige ting. Indtil videre har jeg disse på lager men har lidt andre farver der bare mangler at blive sat sammen og få lavet øjne osv. på
Jeg er nødt til at vide hvad den blå blæksprutte koster:0)
Laulund87 skriver: Har du en idé om en pris på en dukke hvis du begynder at lave sådan nogle?
Ikke helt. Men jeg kan lave en prøvedukke til min datter så jeg kan se hvor meget garn der går til.
Valle81 skriver: Jeg er nødt til at vide hvad den blå blæksprutte koster:0)
Jeg har sendt dig en privat besked
KarinaV skriver: Ikke helt. Men jeg kan lave en prøvedukke til min datter så jeg kan se hvor meget garn der går til.
Okay jamen det må du gerne og så vende tilbage
Hvor er de bare super flotte! Fantastisk abe
vil meget gerne høre lidt om priser
Kan man ikke bestille en abe??? ÅRH - PLEASE!!
Jeg venter jo en ABEKAT!
Susanne
KarinaV skriver: Jeg har hæklet lidt forskellige ting. Indtil videre har jeg disse på lager men har lidt andre farver der bare mangler at blive sat sammen og få lavet øjne osv. på Aben med rødstribet bluse er reserveret
Aben med rødstribet bluse er reserveret
noget lignende den sidste havde jeg da jeg var lille
Der er lagt et billede ind af flere aber i starten af tråden + der er opdateret med priser
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128