Er det måske nu??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.086 visninger
18 svar
0 synes godt om
13. oktober 2010

Magsen

var på toilettet og fandt ud af at der var lidt blod på toilett papiret, blev lidt bange og ringede så til jm for at spørge .. vi snakkede så frem og tilbage, og hun fortalte mig at det var tegn på fødsel skal ringe til hende igen om en time for at se om der er sket noget mere og hvis ikke så skulle hun lige undersøge mig engang i aftes. Men hun sagde også at der godt kunne gå 3-4 dage. hvaaaaad 3-4 dage er sku da også mega hurtigt !! 

Sidder og venter på hvad der vil ske !! nørjh hvor det spænende at vide om der kommer til at ske noget

Maggie 38+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

LRJ

Maggieh skriver:

var på toilettet og fandt ud af at der var lidt blod på toilett papiret, blev lidt bange og ringede så til jm for at spørge .. vi snakkede så frem og tilbage, og hun fortalte mig at det var tegn på fødsel skal ringe til hende igen om en time for at se om der er sket noget mere og hvis ikke så skulle hun lige undersøge mig engang i aftes. Men hun sagde også at der godt kunne gå 3-4 dage. hvaaaaad 3-4 dage er sku da også mega hurtigt !! 

Sidder og venter på hvad der vil ske !! nørjh hvor det spænende at vide om der kommer til at ske noget

Maggie 38+2

jo tror det er nu

fødte selv 6 timer efter det du beskriver der

Anmeld

13. oktober 2010

Laulund87

Jeg blødte på den måde om aftenen og gik i fødsel om natten

Held og lykke

Anmeld

13. oktober 2010

Mia&Allan

Maggieh skriver:

Maggie 38+2

Smiler.. Hvis du føler du er klar, så håber jeg det er nu

Men for pokker jeg er misundelig... Her er jeg 40+3 og vores prinsesse viser ingen tegn på at ville ud., suk..

Stort knus herfra.

Anmeld

13. oktober 2010

Magsen

Lone H. skriver:

jo tror det er nu

fødte selv 6 timer efter det du beskriver der

eej, hvor spændende !!

håber også det er nu!

Anmeld

13. oktober 2010

Magsen

Laulund87 skriver:

Jeg blødte på den måde om aftenen og gik i fødsel om natten

Held og lykke

Håber det er det samme her!!

maange tak

Anmeld

13. oktober 2010

Magsen

Mia&Tonny skriver:

Smiler.. Hvis du føler du er klar, så håber jeg det er nu

Men for pokker jeg er misundelig... Her er jeg 40+3 og vores prinsesse viser ingen tegn på at ville ud., suk..

Stort knus herfra.

Jeg er klar !!

eeej hvor nedern, for at din kommer snart!!

tak for det og sender dig et stort et tilbage

Anmeld

13. oktober 2010

Mia&Allan

Maggieh skriver:

Jeg er klar !!

eeej hvor nedern, for at din kommer snart!!

tak for det og sender dig et stort et tilbage

jeg totalt fingre for at det er nu

Men det tror jeg nu også det er, med de tegn.

Og mange tak

Anmeld

13. oktober 2010

Frk. Himmelblå

Havde i fbm. min datters fødsel tegnblødning søndag morgen, og igen mandag morgen (her fortsatte det). Fik veer fra mandag kl. 14. og fødte onsdag morgen kl. 06:01. 

for at din guldklump er på vej! 

Anmeld

13. oktober 2010

Magsen

Mia&Tonny skriver:

jeg totalt fingre for at det er nu

Men det tror jeg nu også det er, med de tegn.

Og mange tak

iih tak !

årh jeg håber det så meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.