Iskasnerven av for f.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. oktober 2010

Moaaar <3

Jeg har store smerter , rigtig store smerter!!
var nede og få trykket det på plads af en fys.,men kan mærke det her til aften igen så småt.

nogen andre der har det sådan og gerne med gode råd , for hvor er det bare en dum smerte !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

IAH

Hm, ja. Det gør av-av-av...  Jeg troede at iskias var noget gamle damer fandt på for at få medlidenhed. Men så prøvede jeg det selv... og det er vildt ubehageligt.

Jeg troede også det var iskiasen der drillede i ca uge 21, men det var altså bækkenet. Så vær meget ops på at det kan være begyndende bækkenløsning og ikke iskias!

Jeg blev behandlet for iskiassmerter, men det var i virkeligheden bækkenet, som stod skævt. Så få tjekket ordentlig om det er bækkenløsning..

Knus

Anmeld

14. oktober 2010

Moaaar <3

IAH skriver:

Hm, ja. Det gør av-av-av...  Jeg troede at iskias var noget gamle damer fandt på for at få medlidenhed. Men så prøvede jeg det selv... og det er vildt ubehageligt.

Jeg troede også det var iskiasen der drillede i ca uge 21, men det var altså bækkenet. Så vær meget ops på at det kan være begyndende bækkenløsning og ikke iskias!

Jeg blev behandlet for iskiassmerter, men det var i virkeligheden bækkenet, som stod skævt. Så få tjekket ordentlig om det er bækkenløsning..

Knus

Okay ??  

Hvoran tjekker man det?

Hvordan har du det nu ?

Anmeld

14. oktober 2010

IAH

Prutten 23+ skriver:

Okay ??  

Hvoran tjekker man det?

Hvordan har du det nu ?

Jeg synes du skal læse om bækkenløsning på nettet. Der er nogle ret markante symptomer. Det er noget med at skambenets led og to led i hofterne, der går løs.

Det kan diagnosticeres hos lægen ellers ring til hospitalet. Egentlig burde fysioterapeuten tjekke det selv for han/hun begynder at strække i dig.  

Jeg er blevet behandlet af verdens sejeste og sødeste fysioterapeut. Har været til 5 behandlinger, hvor hun lissom trykkede skambenet på plads og gav mig et hav af øvelser. Jeg har det fint nu, men husker at lave mine bækkenløft og undlader at sidde for længe af gangen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.