Ømme bryster? Hvor blev det af.. hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.430 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. oktober 2010

Blyb

Hej I andre gravide

Jeg er i dag 7+4 og har indtil i dag haft rigtig rigtig ømme bryster.

Da jeg kom hjem fra arbejde i dag bemærkede jeg pludselig de ikke var ømme længere. Jeg synes at mene de var det i morges da jeg stod op. De var det ihvertfald helt sikkert i går.

Jeg er hunde angst for at miste igen. Havde en MA dec. '09 og en SA maj '10.

Hvornår stoppede Jeres bryster med at være ømme? Jeg synes det er mærkeligt de pludselig stopper helt med at være ømme. Tror I det har nogen betydning?

Vi så hjerteblink hos gynækolog for en uge siden og der var alt fint.

Hjææælp...en bekymret Blyb!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Ønskebaby25

Hejsa!

Jeg er idag 7+6. Og har egentlig heller ikke så ømme bryster længere. Det syntes jeg er dejligt. For gud hvor var de ømme og mine brystvorter var godt nok også. 

Men jeg aner ikke hvordan det hele skal være, da det er min første graviditet. Men syntes nu det er dejligt de ikke er så ømme længere. 

Anmeld

14. oktober 2010

Line Højdal

Hej med jer!!

Først og fremmest... Alle graviditeter er forskellige og oftest (tror jeg) er der ikke grund til bekymring over små ændringer. Kvalme, ømme bryster og andre graviditetsgener kan komme og gå - ligesom det er forskelligt hvor plagede vi er af dem!

Det er normalt at generne er værst i de første 3 måneder og herefter aftager - og sådan har jeg faktisk også oplevet det... det er først her i uge 13 at min mand kan få lov at komme i nærheden af mine bryster igen  - hold op de har været ømme!!

Så prøv at slappe helt af... det er først ved blødninger man rigtig skal bekymre sig tror jeg!! Så nyyyyydddd jeres graviditet -alt er helt sikkert i skønneste orden!

Knus Line

Ps. og til vi andre der må døje med lede gener længere end andre... så husk på at generne er en godt og sund tegn, der indikerer at hormonproduktionen og det hele er i orden og graviditeten derfor går som den skal...
Det sagde min læge til mig!!

Anmeld

14. oktober 2010

Blyb

Pipkukkeren skriver:

Hej med jer!!

Først og fremmest... Alle graviditeter er forskellige og oftest (tror jeg) er der ikke grund til bekymring over små ændringer. Kvalme, ømme bryster og andre graviditetsgener kan komme og gå - ligesom det er forskelligt hvor plagede vi er af dem!

Det er normalt at generne er værst i de første 3 måneder og herefter aftager - og sådan har jeg faktisk også oplevet det... det er først her i uge 13 at min mand kan få lov at komme i nærheden af mine bryster igen  - hold op de har været ømme!!

Så prøv at slappe helt af... det er først ved blødninger man rigtig skal bekymre sig tror jeg!! Så nyyyyydddd jeres graviditet -alt er helt sikkert i skønneste orden!

Knus Line

Ps. og til vi andre der må døje med lede gener længere end andre... så husk på at generne er en godt og sund tegn, der indikerer at hormonproduktionen og det hele er i orden og graviditeten derfor går som den skal...
Det sagde min læge til mig!!

Tak for dit positive indlæg.

Jeg har heldigvis meget mere ro på i dag. Tror det var hormoner der fik mig op at køre i går. Jeg prøver alt det jeg kan, at tage den med ro og bare nyde graviditeten.

Og med god grund, for har slet ingen kvalme haft og håber heller ikke den har tænkt sig at dukke op

Anmeld

15. oktober 2010

thilde-tusindfryd

Jeg tror også, at det svinger meget. Mine gener svinger meget fra dag til dag. Nogle dage er jeg meget utilpas på forskellig måde, andre dage har jeg det super.

Men jeg har ikke oplevet nogen vellykket graviditet endnu, så jeg kan selvfølgelig ikke sige, om det er normalt.

ps. hvordan får man iø skrevet den der automatiske status under profilbilledet, som du og mange andre har ? (du skriver "er nu 7+? ...")

Anmeld

15. oktober 2010

thilde-tusindfryd

Nå hov, der ER kommet status besked på min profil

Det havde jeg ikke lige set. Så trækker jeg spørgsmålet tilbage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.